27/11/08

Kαι το παιχνίδι συνεχίζεται...

Κι άλλη προσκλησούλα.. Μ'αρέσει αυτό.. Η φίλη μου Bikaki από την "uzuburoπαρέα" φυσικά με προσκάλεσε για ένα ακόμη παιχνίδι με τις ταπετσαρίες.. Όμως επειδή όπως είπα και στο προηγούμενο πόστ, δεν αλλάζω συχνά εικόνες, θα αναρτήσω φωτογραφίες..

Με αφορμή την σύντομη επίσκεψη μου στο Λονδίνο, αναρτώ κάποιες απ'τις φωτογραφίες που τράβηξα..


Οι δύο πρώτες φωτογραφίες είναι από το Picadilly square και οι δύο επόμενες είναι από το αεροπλάνο.. Βρισκόμασταν πάνω από τις Άλπεις..

Ήταν τρομερό το συναίσθημα.. Νόμιζες πως αν άπλωνες το χέρι, θα άγγιζες τις βουνοκορφές. Τόσο κοντά κι όμως τόσο μακριά...



Αυτή εδώ η φωτογραφία έχει κάτι το μαγευτικό μέσα της και μου αρέσει ιδιαίτερα... Την είχα βρεί σε κάποια αναζήτηση μου για ποτάμια...



Για περισσότερες φωτογραφίες μπορούμε να κανονίσουμε "Ταπετσαρία Πάρτυ"... Τί λέτε..

Θα ήθελα με την σειρά μου, να στείλω πρόσκληση για blogo-παίχνιδο στους φίλους Μάνο, oimethistanes και στη φίλη Νέni.

9 σχόλια:

jacki είπε...

Ααααα κοίτα ομορφιές. Πάντα τόσο όμορφα ταξίδια.
Καλό βράδυ Χαρουλίτα μου.

neni είπε...

Καλησπέρα γλυκιά μου.Θέλω να αγγίξω τα σύννεφα!
Ωραίες φώτο.Θα παίξω εννοείται!
Φιλιά πολλά

xaroylita είπε...

@ jacki : Eυχαριστώ κοριτσάκι μου.. Και το επόμενο ταξίδι μου, στις γειτονιές σου θα είναι ακόμη πιό όμορφο. Είδη το φαντάζομαι.

Φιλάκι γλυκό.



@ neni: Βρήκαμε παιχνίδι, καλό.. Ας είναι καλά η φίλη Gattouli και το Βικάκι..

Σε ευχαριστώ πολύ για τις φωτό. Καλό βράδυ.

neni είπε...

Καλησπέρα xaroylita!Πίνω καφέ και περνάω από όλους σας!

seniorita είπε...

κι εσύ Λονδίνο;;;
μα τί γίνεται όποιος ξέρει πηγαίνει Λονδίνο τελευταία...
εγώ έχω 8 χρόνια να πάω..κλαψ!
τέλειες οι αεροφωτογραφίες..

xaroylita είπε...

@ neni : Καλώς την.. Καλά κάνεις.. Κι εγώ μόλις έφτοιαξα καφεδάκι και μπήκα για μπλοκότσαρκα..

Φιλάκι.

xaroylita είπε...

@ seniorita : Γειά σου κούκλα... Λονδίνο ναι.. Για λίγο όμως.. Θα ήθελα πολύ να μείνω εκεί για λίγο καιρό έστω.. Κάτι ο καιρός κάτι η ατμόσφαιρα.. Πολύ ρομαντικά..
Ευχαριστώ για τις φωτό..

Καλή συνέχεια.

TeddyBoy είπε...

Βρε δεν πα να λένε ότι το Λονδίνο είναι μελαγχολικό και κατσούφικο.
Είναι το αγαπημένο όλων μας απ' ότι φαίνεται.
Ωραίες φωτογραφίες!

xaroylita είπε...

@ TeddyBoy : Έτσι είναι.. Όπως τα λές.. Καλωσόρισες στο ημερολόγιο μου. Ευχαριστώ για τις φωτογραφιούλες. Καλή σου ημέρα..