19/11/08

Kαμμένα Ανέκδοτα....

Μου τα έστειλαν πριν ένα τέταρτο και ακόμη γελάω...

Πότε έχει τη γιορτή του ο Ρόκυ;
Του Άϊ of the tiger.


Μπαίνει ένας τύπος φουριόζος στο σπίτι
του...
-Γυναίκα κερδίσαμε 10 εκατομμύρια ευρώ στο
λαχείο!!!
Τ' ακούει η γυναίκα του, παθαίνει
καρδιακή προσβολή και τέζα....
Τη βλέπει ο τύπος και λέει:
-Aμα σε θέλει η τύχη!!!

Τι είναι ο δολοφόνος δολοφόνου?
Κύπριος

Τι κοινό έχουν ο Μάικλ Τζάκσον με το
Νικοπολίδη?
Και οι 2 φοράνε τα γάντια χωρίς λόγο.

Είναι μια οικογένεια μαύρων.
Μπαμπάς, μαμά και 3 κόρες.
Μαμά: Ρε αχαϊρευτε, 10 χρόνια παντρεμένοι
και δε μου έχεις κάνει ένα γιο.
Πατέρας: Υοοο !

Ρωτάει ένας κουφός μια ξανθιά:
-Πόσο κάνει δύο και ένα;
-Τέσσερα.
-Να τη φας και να 'ναι κρύα!

Ήταν δύο μύγες πάνω σε ένα σκατό, και
ξαφνικά η μία έκλασε.
Και της λέει η άλλη:
- Εεεεε! Τρώμε!

Εγγονός: Ρε Γιαγιά, είδες μήπως τα χάπια
μου? Γράφανε LSD απέξω..
Γιαγιά: Γάμησε τα τα χάπια ρε! Τους
πράσινους δράκους στην κουζίνα τους είδες?

Τι κάνει ένας λευκός στην Αφρική;
Πουλάει cd.

Γιατί ο Καίσαρας φόραγε σανδάλια;
Γιατί ήταν Ιούλιος.

Που είναι το χιονοδρομικό κέντρο για
ομοφυλόφιλους; Στη Χιονολουλού.

Πού πήγε η μικρή Αννούλα μετά την έκρηξη;
Παντού.

Πώς λέγεται ο ξάδερφος του Αστερίξ που
είναι Dj; Ινδεμίξ.

Γιατί ο Μπάτμαν είναι πλούσιος;
Γιατί πιάνει συνέχεια το Τζόκερ.

Πώς λέγεται ο μεθυσμένος Άι-Βασίλης;
Βασιλόπιτα.

Πώς λέγεται ο Μπομπ ο μάστορας όταν είναι
άνεργος Μπομπ.

Πώς λέγεται ο Μπομπ ο μάστορας τις
απόκριες; Μπομπ ο σφουγγαράκης.

Πώς λέγεται ο Μπομπ ο μάστορας μετά από
τρεις μπάφους; Μπομπ ο μάστουρας.

Πώς λέγεται ο Μπομπ ο μάστορας μετά από δύο
χιλιάδες τετρακόσιους πενηνταέξι μπάφους;
Μπομπ Μάρλεϊ.

Τι κάνει ένας Εβραίος όταν πάρει φωτιά το
σπίτι του; Αναπάντητη στη πυροσβεστική.

Σκάει ένας Παλαιστίνιος σε ένα μπαρ.

Μπαίνουν δύο Παλαιστίνιοι σε ένα μπαρ:
-Πω ρε μαλάκα δε παίζει ούτε μια ωραία
γκόμενα.
-Καλά μη σκας.

Μπήκαν τρεις Παλαιστίνιοι σε ένα μπαρ και
βγήκανε κομμάτια.

17 σχόλια:

jacki είπε...

Χαχαχαχαχα κορυφήηηηηηη.
Χαχαχαχαχαχα

D.A.M.E.S. είπε...

καλά το "αι" Of the tiger και το bob marley ήταν άψογα!!!

OI.METHISTANES είπε...

XAXAXAXA..TO ONOMA DEN TO EHEIS TSAMPA TELIKA.. NASE KALA MOY EFTIAXES TIN IMERA MOY EYHARISTW!!!!

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Tέλεια! Χαχαχα, απίστευτα! Είσαι φοβέρή, κι εμένα μου έφτιαξες το κέφι! Καλό βράδυ.

ΥΓ Αν θες βγάλε τη λεκτική επαλήθευση από τα σχόλια :))

xaroylita είπε...

jacki: Ετσι κοριτσάκι μου.. Να χαμογελάς.. Τίποτα δεν αξίζει να μας παίρνει το χαμόγελο μας.. Φιλάκι...

xaroylita είπε...

silvia: Δεν είναι φοβερά;; Πολύ γέλιο λέμε...

xaroylita είπε...

oimethistanes: Xαίρομαι αγόρι, που σου έφτοιαξα την μέρα.. Λές να φταίει το όνομα μου;; Δεν το είχα σκεφτεί έτσι..

Σε ευχαριστώ πολύ.. Καλή συνέχεια.

xaroylita είπε...

Souzana: Που είσαι βρε κορίτσι.. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. Ας είναι καλά το φιλαράκι που μου τα στέλνει.. Δεν μπορείς να φανταστείς το γέλιο που έριξα..

Το αίτημα σου, φυσικά, έγινε αποδεκτό και διορθώθηκε άμεσα.. Σε ευχαριστώ κούκλα!

Καλή σου νύχτα...

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Καληνύχτα! :D

jk in your life είπε...

ΜΠΡΑΒΟ.ΤΕΛΕΙΑ.ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΕΙΜΩΝΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

xaroylita είπε...

jk in your life: Ναι να αλλάζει η διάθεση μας.. Και να μπερδευτεί.. Με γέλια μέχρι δακρύων.. Δεν είναι περίεργο..

:))) Σε ευχαριστώ καλή μου.. Επίσης.

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

δολοφόνος δολοφόνου = κύπριος! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

xaroylita είπε...

Χρυσό πιπι: Και να φανταστείς, αρχικά αυτό δεν το κατάλαβα..(ξανθιά είμαι)Σουσσσσ. Μήν το πείς πουθενά. Μεταξύ μας..

Καλό βράδυ..

balabala bambaluna ( pink, of course ) είπε...

ΧΑΧΑ!! ΝΑΙ, ΝΑΙ ΤΟ ΑΙ ΟΦ ΤΗΕ ΤΑΙΓΚΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΑ ΜΠΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΒ ΜΑΡΛΕΥ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!! ΧΑΧΑΧΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!! ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ!! ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ Η ΑΝΝΟΥΛΑ? ΠΑΝΤΟΥ!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Β.Β.

Rizobreaker είπε...

Μου τα 'χαν στείλει στο παρελθόν, αλλά κάθε φορά που τα διαβάζεις σκας απ' τα γέλια! ;-)

Η αναπάντητη του Εβραίου στην Πυροσβεστική τα σπάει...

xaroylita είπε...

Έκπληξη!!!! Τιμή μου, που άφησες το στίγμα σου.. ;)!!!!

Φιλάκια...

xaroylita είπε...

@ balabala bambaluna : Καλως ήρθες κοπελιά.. Είναι όλα ένα κι ένα..

Τα λέμε σύντομα..