6/11/08

Μήπως είναι ώρα για ύπνο;;;

Πολύ τρέξιμο αυτές τις μέρες... Δουλειά, υποχρεώσεις, φροντιστήριο.. Χρειάζομαι επειγόντως ξεκούραση και διακοπές (πολύ θα το ήθελα).

Λίγο να ξεφύγω...Δύο, τρείς, άντε, το πολύ 15 μερούλες. Ζητάω πολλά;; Όλοι το χρειαζόμαστε που και πού...




Αλλά επειδή δεν υπάρχει περίπτωση για άδεια, θα συμβιβαστώ με ξάπλες. Κλείνω τα ματάκια μου, μπας και με πάρει ο ύπνος... Τουλάχιστον να ξεκουραστώ!

Με παρεούλα τη μουσική των φίλων μου, για όμορφα όνειρα....

Καλό ξημέρωμα....

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ax
na kanoume mia epitropi na zitisoume egrafos 2-3 meres xalarosi ? an kinithoume omadik ampori kati n akataferoume xaxaxaxa kalimera!

jacki είπε...

Θέλω κι εγώ δυο τρεις μέρες άδεια... Αλλά θα συμβιβαστώ με ξαπλες. Έρχεται ΣΚ.
Πολλά φιλιά.

John.S είπε...

Εμένα ούτε λίγες μέρες μου φτάνουν. Μια επ΄ αόριστον άδεια μετ' αποδοχών μου είναι αρκετή. Πολλά ζητάω?

Skouliki είπε...

θα στειλω καποιον να σου κανει μασαζζζζζζζ ......

φιλακια ...και εγω να φανταστεις 4 ωρες ή 5 την μερα κοιμαμαι

φιλια