18/11/08

Χιονι!!!

Έμαθα νωρίτερα, ότι στην Βόρεια Ελλάδα, χιόνισε.. Βέβαια σταμάτησε τώρα..αλλά πιος ξέρει. Ίσως αργότερα ξεκινήσει πάλι. Εδώ κάνει πολύ κρύο.. Ή τουλάχιστον έτσι λέω εγώ!!! Λέτε να χιονίσει;


Μάλλον τσάμπα χαίρομαι.. Ωραία θα ήταν όμως.. Τζάκι, κρασάκι και τα παρελκόμενα... Μου ήρθε και ποιηματάκι.. Χαζοχαρούμενο μεν αλλά.......



Κι αν δε χιονίσει, τί να πώ
θα πάω ταξίδάκι
σε ένα μέρος μακρινό
να βρώ εκεί χιονάκι...

Να παίξω χιονοπόλεμο
να φτοιάξω ανθρωπάκια
να πιώ κρασάκι τοπικό
να γράψω και στιχάκια.

Παρέα με τη φίλη μου
που μένει εκεί πέρα
κι έχει στο παραθύρι της
χιονάκι "κάθε μέρα"...



ΥΓ: Κοριτσάκι, το έχω πάρει πολύ θερμά... Κι όπως τα βλέπω τα πράγματα, σύντομα θα είμαι εκεί... Φιλιά.

6 σχόλια:

jacki είπε...

Άντε να σε δω από τα μέρη μας κοπελιά...
:)))

OI.METHISTANES είπε...

kalispera xaroylita toy [XIONIOY] ANTE KOPELA MOY LIGES DIAKOPES PANTA HRIAZONTE.......

xaroylita είπε...

Θα έρθω.. Υποσχέσεις δεν παίρνω πίσω... Χιόνι να μου έχεις και πολύ κρασί. Απ' το καλό εεε!!!!

xaroylita είπε...

oimethistanes: Ναι, ναι.. διακοπές. Τώρα που σε βλέπω, έχεις νιφάδες στα μούτρα σου.. Χιονίζει εκεί;; Φιλάκι.. :))))

neni είπε...

Θα δούμε καμιά άσπρη μέρα άραγε;;;
Και εδώ κάνει πολύ κρύοοο...
Καλώς σε βρήκα xaroylita(βασικά εσύ με βρήκες για να λέμε τα πράγματα όπως έχουν).Ωραίο το σχολιάκι σου,σου απάντησα και σε καλωσόρισα στο χωματόδρομο!

xaroylita είπε...

neni: Κουκλίτσα μου;;; Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. "xaroylita fun club".. Τί λές τώρα...

Ναι 7 χρόνια. Δηλαδή τίποτα..Να σαι καλά.. Χάρηκα πολύ.. Να τα λέμε.. Καλό ξημέρωμα.