5/11/08

Μεταξύ Κόκκινου & Πράσινου!!!

Kαλησπέρα.... Καταρχήν θα ήθελα να συγχαρώ και δημοσίως την ομάδα του Παναθηναικού, απέναντι στην Werner Bremen. Μπορεί να φαίνεται περίεργο, γιατί όπως ξέρετε όλοι είμαι Ολυμπιακός.
Ξέρω, ξέρω. Θα μου πείτε: Ήμαρτον κοπέλα μου...Είναι δυνατό..
" Οι αιώνιοι αντίπαλοι" κι εσύ να τους λές συγχαρητήρια..
Αρνούμαι πεισματικά να πιστέψω σε αυτό. Κάθε ομάδα, πρέπει να λαμβάνει τα συγχαρητήρια όταν τα αξίζει...

Την Κυριακή 9/11/2008 όπως ξέρουμε όλοι, θα διεξαχθεί "Ντέρμπι" μεταξύ των δύο αιωνίων αντιπάλων..

vs




Κάθε ποδοσφαιρόφιλος έχει 1 και μοναδική επιθυμία πριν ξεκινήσει το μάτς. Να κερδίσει η ομάδα του. Σωστά!!! Έτσι κι εγώ, λοιπόν... Θέλω να νικήσει η ομάδα μου!!!

Η Κυριακή πλησιάζει... "Ας κερδίσει ο Καλύτερος"...Και θα είμαι εδώ, για άλλη μια φορά, να τον συγχαρώ. Όποιος κι αν είναι αυτός..

ΥΓ: Έίναι η πρώτη και η τελευταία φορά που γράφω τέτοιου είδους ποστ. Απλά σήμερα, άκουγα και διάβαζα διάφορα όλοι μέρα και είπα να αποτυπώσω κι εγώ την γνώμη μου!!!
Εντάξει. Θα γράψω και την Κυριακή μετά τον αγώνα. Και μετά, ποτέ ξανά...

Καλό βράδυ!!!

11 σχόλια:

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

αν χάσουμε θα χάσουμε γιατί είμαστε πιο παλιά ομάδα απο εσάς και δεν μπορούμε να πάρουμε τα πόδια μας.
αν κερδίσουμε θα κερδίσουμε γιατί είμαστε πιο παλιά ομάδα απο εσάς και έχουμε εμπειρία.
οπως ξέρεις στην Ελλάδα, στις δικαιολογίες είμαστε πρώτοι! όσο για το ποδόσφαιρο δεν ήμουν δεν είμαι και δεν θα γίνω φανατική αλλά είμαι ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΑΡΑ!
χιχιχιιχιχιχι

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Καλή μου 'ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΡΑ' να σου πω , πως στο Στοίχημα παίζονται πολλά λεφτά ! ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ! Αν με καταλαβαίνεις ! Τώρα,για την Κυριακή , δεν έχω αγωνία και πολύ ! Τρία έβαλε ; Τρία θα φάει ! Καληνύχτα , με ερυθρόλευκους χερετισμούς !

xaroylita είπε...

Χρυσό Πιπι: xaxaxa!!! Ούτε κι εγώ δεν ήμουν, δεν είμαι και δεν θα γίνω φανατική... Βλέπω την μπάλα, σαν άθλημα... Ο καλύτερος κερδίζει. Μάκια...



@Σκόρπιες σκέψεις: Σε πιάνω...αλλά!!!! Ούτε εγώ έχω αγωνία... Η νίκη είναι δική μας. ;) Έλαβα τους ερυθρόλευκους χαιρετισμούς και ανταποδίδω... Καλό βράδυ...

Aνεμος είπε...

σαν ουδέτερος ακετζής συμφωνώ αν και τον αγώνα θα τον πάρει οο κόκαλης με τη διατησία πλακίτσα καλή σου μέρα

jacki είπε...

Ας νικήσει ο καλύτερος λοιπόν. Εγώ προσωπικά δεν ασχολούμαι. Αλλά ας κερδίσει ο καλύτερος... :)
Καλημέρες.

xaroylita είπε...

@anemos5:Γειά σου, ρε αεκάκι...Πάντως για ισοπαλία το βλέπω.. Θα δείξει.. Να είσαι καλά, φιλαράκι.. Καλημέρα..


@jacki μου: Μια τεράστια αγκαλιά για Καλημέρα :))

OI.METHISTANES είπε...

METAXY KOKKINOY & PRASINOY?=PROTIMW TO PRASINO..ALLA DEN THELW KAI NA STENAHWRITHOYN TA FILARAKIA MOY..OPOTE SYMVIVAZOYME ME TO NA NIKISI O KALYTEROS..PERIMENW TIN KYRIAKI TO POST NA DW POSW KALOS ATHLITIKOS ANALITIS EISAI...FILAKIA XAROYLA MOY (ROYAGIALITA)..KALI SOY MERA STO PRASINO PANTA!!!!!!!!!!

Manos είπε...

Συγγνώμη αν σας ξενερώνω αλλά στην Ελλάδα ποδόσφαιρο και πολιτική έχουν σταματήσει να λειτουργούν αξιοκρατικά εδ΄ς και πολλά πολλά χρόνια, επομένως η ευχή να νικήσει ο καλύτερος είναι σαν να περιμένεις να χιονίσει τον Αύγουστο. Επιυμία μου είναι να φύγει όλη αυτή η λάσπη, τα αντιπροσςπευτικά μας συγκροτήματα να φέρνουν πάντα επιτυχίες σαν τη χθεσινή ανεξαρτήτως χρώματος φανέλας και να χαιρόμαστε όλοι ανεξαρτήτως πεποιθήσεων.

Φιλενάδα υποκλίνομαι στο μεγαλείο σου για τα συγχαρητήρια, σε ευχαριστώ εκ μέρους παντός ΦΙΛΑΘΛΟΥ Παναθηναϊκού αλλά μην περιμένεις σχόλιό μου για τον αγώνα της Κυριακής. :))

xaroylita είπε...

@Μanos: Δεν τίθεται θέμα ξενερώματος.. Ο καθένας λέει την γνώμη του. Και η δική σου μετράει. Το ξέρεις πολύ καλά αυτό...

Δεν θα αφήσεις σχόλιο για τον αγώνα της Κυριακής!!!!! Πρόσεχε. Μόνο αυτό σου λέω.. Τη Δευτέρα στο γραφείο, θα έχουμε συνέχεια του Ντέρμπι.... Φιλάκι, φιλαράκι ;)

Skouliki είπε...

ναι μωρε ..συμφωνω αμα ειναι καλη η ομαδα οποια και να ειναι να λεμε μπραβο

δεν εχει καμια σημασια που τα νυχια μου τα βαφω κοκκινα και φοραω κοκκινο βρακι ολα οκ ειναι χιχιιχ

φιλι

xaroylita είπε...

@skouliki: Σουυυυσ.. Δεν τα λέμε αυτά :))) Το κατάλαβα ότι είσαι "κόκκινη" απο το νιχάκι... Φιλάκια και σε σένα :)))))))))))