27/11/08

Επιστροφή στο σπίτι....

Μόλις επέστρεψα στο σπίτι, από ταξίδι και άνοιξα το laptop. Προς μεγάλη μου έκπληξη, βρήκα προσκλήση για bloggοπαίχνιδο. Από την φίλη μου "Gatti".

Gatti μου, έπεσες στην περίπτωση.. Έχω να χρησιμοποιήσω το "desktop" εδώ κι ένα χρόνο περίπου.. Παρόλα αυτά βρήκα κανά δυό εικόνες που χρησιμοποιώ στο "laptop" και τις αναρτώ...

Αγαπημένες εικόνες και οι δύο... Η πρώτη "Ισπανία". Δεν είμαι fun του να αλλάζω ταπετσαρία.. Συνήθως όμως βάζω φωτογραφίες από αγαπημένα πρόσωπα...


Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.. Οι ταπετσαρίες σου, είναι απίστευτες.. Φιλάκια πολλά.....

6 σχόλια:

gatti είπε...

Χαρουλίτα μου, σ΄ ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες!

Είναι υπέροχες και οι δύο φωτογραφίες σου!

Αχ αυτή η Ισπανία, πόσο θέλω να την γυρίσω όλη με αυτοκίνητο!

Φιλάκια! :**

jacki είπε...

Χαρουλίτα αγαπημένα πρόσωπα ε; Αχά..
Καλώς όρισες καλή μου. Θα τα πούμε. Περιμένω νέα.

xaroylita είπε...

@Gatti: Τί ευχαριστείς ρε κορίτσι.. Τα παιχνίδια σε όλους αρέσουν.. Είναι δυνατόν.. Χαρά μου

Ισπανία εε. Ναι κι εγώ θέλω.. Να κανονίσουμε να πάμε παρέα.. Πλάκα θα έχει.. Φιλάκια κοπελιά..

xaroylita είπε...

@ jacki μου: Nαι κοριτσάκι μου.. Αγαπημένα πρόσωπα.. Αλλά είπαμε.. Παιχνίδι να παίξουμε. Μην βγάλουμε και τα προσωπικά μας στη φόρα;; Σωστά;;

Καλώς σε βρήκα πάλι, καλή μου.. Εννοείται θα τα πούμε.. :) & φιλάκι.

Skouliki είπε...

πολυ καλες φωτο ..εγω τελικα εκλεισα γαλλια τις γιορτες

παρισακι :)

xaroylita είπε...

@ Skouliki: Γαλλία..Ζηλεύω... Καλά να περάσεις. Φιλιά