14/3/09

Nα χαθώ στα βήματα σου..........

Δε θα ψάξω να βρω αφορμές που σκοτώνουν τη νύχτα
δε θα ψάξω να βρω εραστέςπου δε θέλουν να χάσουν

Αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή
αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή

Να κρυφτώ μες στη σκιά σου
να χαθώ στα βήματά σου
να χαθώ όπως δε μ' έχασες ποτέ σου να χαθώ

Να κρυφτώ μες στη σκιά σου
για ν' αγγίξω την καρδιά σου
να κρυφτώ στους εφιάλτες σου σαν ίσκιος να κρυφτώ

Θα κοιτάξω να μπω στο καράβι που φεύγει το βράδυ
πελαργός που πήρε το φεγγάρι ξοπίσω

Αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή
αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή

Να κρυφτώ μες στη σκιά σου
να χαθώ στα βήματά σουνα χαθώ
όπως δε μ' έχασες ποτέσου να χαθώ

Να κρυφτώ μες στη σκιά σου
για ν' αγγίξω την καρδιά σου
να κρυφτώ στους εφιάλτες σου σαν ίσκιος να κρυφτώ

Στίχοι - Μουσική: Μπάμπης Στόκας
Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ

11 σχόλια:

ΑΝΝΑ είπε...

Καλησπέρα. Τελικά πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο συγκρότημα. Το αισθάνομαι κάθε φορά που ακούω κάποιο τραγούδι τους... Και διάλεξες ένα από τα καλύτερα τους

Φιλιά

xaroylita είπε...

@ Boubou: Γειά σου κοπελιά μου... Αγαπημένο τραγούδι.. Όλα τους δηλαδή αλλά αυτό έχει τις πρωτιές..

Να σαι καλά. Σε ευχαριστώ

Unknown είπε...

πολύ καλό νάσαι καλά....
υπέροχο από ενα από τα κορυφαία συγκροτήματα

xaroylita είπε...

@ homemade: Είναι υπέροχο.. Καλημέρα και σε σ'ένα. Φιλί

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Στ΄ αλήθεια πανέμορφο Χαρουλίτα. Καλησπέρα.

Unknown είπε...

χαρουλιτα ξέχασα πέρνα να πάρεις το
τραγουδάκι σου...νάσαι καλά

xaroylita είπε...

@ Σουζάνα: Καλημέρα, ομορφούλα... Να σαι καλά... Φιλί..


@ Homemade: Τραγουδάκι για μένα;;; Σε ευχαριστώ τόσο πολυ... Έρχομαι να το πάρω.. Καλή εβδομάδα..

next_day είπε...

Αχ...τί μου θύμισες...
Πρώτο βράδυ που θα πέρναγα βράδυ με τον καλό μου, σε μια παραλία, να μου το τραγουδάει..

Αγκαλιά σου θα με βρεί η αυγή.....

Σε ευχαριστώ καλή μου, που μου υπενθυμίζεις τόσο όμορφες στιγμές!!!!

Σημείωση... Ακόμα γελάω με το προηγούμενο πόστ!!!

Φιλιά Πολλά!!
Να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα με εξίσου όμορφα ακούσματα!

xaroylita είπε...

@ next_day: Τι καλά.. Χαίρομαι καλή μου..να σας φέρνω στο μυαλό όμορφες αναμνήσεις...

Ήταν ενδιαφέρον εεε.. Φιλιά και σε σένα.. Σε ευχαριστώ κούκλα μου για τις ευχές.. Επίσης και για σένα.

#lockheart# είπε...

Τι υπεροχο τραγουδι..ακομα και τωρα δε χορταινω να το ακουω...
Σεφιλω χαρουλιτα μου..

xaroylita είπε...

@ Lock heart: Na σαι καλά... Να έρχεσαι να το ακούς γλυκειά μου..

Το πήρα το φιλί.. Ευχαριστώωωωωωωωω!!