5/3/09

Έπαιξα και κέρδισα....

Κλείδωσα το σπιτικό μου και βγήκα βολτίτσα με το αμάξι...

Είναι τόσο έντονη Σιωπή.." Την ακούω απο χιλιόμετρα. Μαύρος ουρανός, ήχοι μαγευτικοί... μιά πόλη, μεθυστική... Φεύγοντας πήρα και το μπουκάλι, για να έχω για την διαδρομή... jack.
Κοιτάζω δεξιά κι αριστερά, αμέριμνη. Γύρισε ο καιρός.. Ώχ, κουνιέται το αυτοκίνητο..
"Ο Άνεμος" θα με πάρει και θα με σηκώσει.. Αλλά είναι όμορφος. Θα καθαρίσει και η ατμόσφαιρα...
Σκόρπιες σκέψεις πλημμύρισαν το μυαλό μου.. Σταμάτησα στο φανάρι.. Κόκκινο. Άναψα τσιγάρο και χάθηκα για λίγο..στον ουρανό του,περιμένωντας να ανάψει πράσινο για να συνεχίσω την διαδρομή μου.

Ήχοι απο κόρνες τάραξαν τις σκέψεις μου!!! Μα τί γίνεται εδώ, φωνάζω!!!
Του Mahler το κάγκελο, κυρά μου.. Ακούγεται μιά φωνή απο το βάθος του δρόμου..
Σε μένα μιλάτε κύριε... απαντώ με ύφος blaze...
Ναι, κυρά μου. Σε σένα μιλώ... μου απαντά εκείνος....

Πάω στο μέρος του, έτοιμη για τσαμπουκά.. Και πάνω που το'χα ρε γαμώτο... με τούμπαρε ο τυπάκος.. του είχε χαλάσει και το τουτού και τον πήγα και στο σπίτι του.. Έχε χάρη που συμπάθησα το μούτρο του...

Έμενε κοντά και δεν άργησα.. Μα τί στο καλό είναι όλες αυτές οι τρύπες.. Τί γίνεται εδώ.. Α, δεν είμαστε καλά.. Τι λέει εκεί;;;

Προσοχή ! ! ! Εισέρχεστε στη ζώνη του ατέλειωτου γέλιου..

Skouliki Fun Club.. ; Θα τρελαθώ... Πω, πω!!! Είναι γαμάτα εδώ. Ίσως έρθω αύριο που θα έχω χρόνο.. να χαζέψω και τα υπόλοιπα.

Τί είναι αυτό που γυαλίζει εκεί στο βάθος.... Κάτσε να σταματήσω να δώ... Αχού!!!

Ένα Gatti.. Τί κάνεις εσύ βρε τέτοια ώρα ξύπνιο έξω απο το γήπεδο... Θα σε πατήσει κανείς και είναι κρίμα.. Έλα πάμε σπίτι.. Θα σε ψάχνουν οι δικοί σου..


Κι αφού πήγα σπίτι κι άφησα το gattouli είπα να γυρίσω πίσω... Ήρθε μήνυμα στο κινητό.. Κάτσε να δώ... Ποιός είναι τέτοια ώρα...

Είστε καλεσμένη στο "Α be ba blog , το μπινελικοδρόμιο".. Σας περιμένουμε για να πάρετε το βραβείο σας... Τί να πώ.. Βραβείο ή μπινελίκια.. Λές να τους προσπέρασα στο δρόμο και να μου κάνουνε πλάκα; Ζήτησα διεύθυνση και έτρεξα να δώ τί συμβαίνει. Βραβείο ήταν τελικά και τους ευχαριστώ... Στο γυρισμό έλαβα κι άλλο μηνυματάκι...

Kι άλλο βραβείο.. Everything53=Φιλία.. Τί καλό.. Nα σε σκέφτονται και να σε νιώθουν φίλο.. Θα περάσω αργότερα.. Υπόσχομαι...

Ένα καφεδάκι χρειάζομαι.. Να το πιώ σπίτι ή να αράξω κάπου, έξω.. Α... να εδώ. Φαίνεται ωραίο..μαγαζάκι .. Με τον καφέ, το λένε.. Κάτι θα ξέρουν.

Ένα νές γλυκό με γάλα, παρακαλώ.. Μια γλυκειά φωνή, απάντησε αμέσως....
Ο σερβιτόρος ήταν...Τί εξυπηρετικός άνθρωπος.. Και πολύ συμπαθής.. Πολύ κόσμο έχει εδώ.. Και τί αγαπημένοι που είναι όλοι;;

Τελικά, μόνο "Με αγάπη" θα γίνει ο κόσμος μας καλύτερος...


Lena_zip... Πέρασα υπέροχα.. Σε ευχαριστώ για το blogo-παίχνιδο..

Όποιος θέλει παίζει...

Σας ευχαριστώ όλους... Απο τότε που ξεκίνησα το ταξίδι μου στην μπλοκόσφαιρα όλα είναι πιό χαρούμενα και φωτεινά.. Φιλιά!!!


Y.Γ: Σύμφωνα με τις οδηγίες του παιχνιδιού, που πήρα απο την Lena_zip, επρεπε να βρώ 10 μπλοκόφιλους και να φτοιάξω ιστορία.. Ελπίζω να το πέτυχα.

31 σχόλια:

Γιάννης Παππάς είπε...

πολύ καλό Χαρουλίτα να είσαι πάντα χαρούμενη
καλο σου βράδυ

Ομάδα "Π" είπε...

Καλά,
άμα έχεις έμπνευση είναι κάτι σαν ζωγραφιά.

Μπράβο Χαρουλίτα

xaroylita είπε...

@ Γιάννης Παππάς: Σε ευχαριστώ Γιάννη μου. Να σαι καλά..

Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο..

xaroylita είπε...

@ Ομάδα "Π": Άμα έχεις φίλους να σε εμπνέουν !!!!

Να είστε όλοι καλά.. Θα έρθω για καφέ συντόμως..

Φιλάκια πολλά και καλά να περνάτε.

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Ωραία ιστορία!! Και έχει φάση το παιχνίδι!! Αλλά δεν ξέρω αν έχω χρόνο να παίξω κι εγώ..

ΥΓ xaroylita μήπως μπορείς να μου πεις πως βάζεις αυτό το φόντο στο προφίλ σου; Θέλω κι εγώ..

Φιλάκια, κάλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακοοοο..

xaroylita είπε...

@ Kαλημέρα, Χριστινάκι μου.. Ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου.. Παίξε.. Έστειλα πρόσκληση..

Θα σου στείλω e-mail με οδηγίες για το φόντο.

Καλό Σ/Κ και σε σένα. Φιλί.

jacki είπε...

Καλά Χαρουλιτάκι μου είσαι υπέροχη.. Το πέτυχες μια χαρά το δικό μου μέρος..
Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ.

xaroylita είπε...

@ Kαλημέρα, καρδούλα μου... Χαίρομαι που σου άρεσε... Τί ευχαριστείς βρε.. Αφού ακούγεσαι απο χιλιόμετρα έτσι κι αλλιώς :))))

Φιλάκια πολλά..

neni είπε...

Όμορφη η ιστοριούλα σου.Μια χαρά τα κατάφερες.Εγώ να δω τι θα γράψω που το Λενιώ μου με κάλεσε και μένα.Είδες ιστορία που μας έκανε?Λες και είναι βγαλμένη από παραμύθι.
Πολλά φιλιά.

ZouZouna είπε...

Καλώς σε βρήκα Χαρουλίτα. Αν τα κατάφερες λέει? Περίφημα.
Μπράβο, τρυφερή ιστορία που όσο την διάβαζα χαμογελούσα.
Να σκορπάς πάντα χαμόγελα και να είσαι καλά.
Χαίρομαι που απο μια ιδέα μου,για παιγνίδι, γνωρίζω κόσμο!

xaroylita είπε...

@ Neni: Δε σε φοβάμαι καλή μου. Πάντα γράφεις υπέροχα... Ναι όντως. Πολύ καλή.

Φιλάκια πολλά.

xaroylita είπε...

@ Γλυκο-κερασο-ζουζούνα: Απίστευτα γλυκοκερασοζουζουνιάρικο το nick name σου..

Καλωσόρισες στο σπιτικό μου...

Πράγματι τρομερή η ιδέα σου.

Να σαι καλά κι εσύ.. Φιλιά πολλά και θα έρθω επίσκεψη..

lena_zip είπε...

Xaroylita μου τα κατάφερες περίφημα.
Με αγάπη θα γίνει ο κόσμος καλύτερος, πόσο δίκιο έχεις!
Φιλί γλυκό.

Skouliki είπε...

ΚΟπελια με φωναξες
μου εβαλες εργασια για σκ ε???
εσυ και γλυκοαποζουζουνα

θα παιξω τι να κανω η δολιααααα

φιλι

xaroylita είπε...

@ Lenaz_zip: Eυχαριστωωωωωωωωω...

Μου βγήκε αυθόρμητο όλο αυτό.... χάρης σε εσένα λοιπόν έφτοιαξα ιστορία τρελή. Ούτε που θα το φανταζόμουν... Φιλί

xaroylita είπε...

@ Skouliki: Nαι κοπελιά... Σε φώναξααααααα.... Και σου έβαλα και εργασία για Σ/Κ...

Τελικά η σκέψη της Γλυκο-κερασο-ζουζούνας για αυτό το μπλοκοπαίχνιδο ήταν καταπληκτική...

Άντε, περιμένω να δώ τί θα σκαρφιστείς πάλι....

Φιλί κι απο μένα.

zouzouna είπε...

Tην "χώσαμε" την σκουλίκω ή μου φάνηκε??? χα χα χα !!!
Ευχαριστώ για τις γλυκοζουζουνιές, χαμογελαστούλα! Το σπιτικό μου ανοικτό!

*Κορίνα* είπε...

Τι καλόοοοοο..
Μάκια!

ΑΝΝΑ είπε...

Καλησπέρα. Μια χαρά τα κατάφερες γλυκό κοριτσάκι. Καλό σου βράδυ...

ΑΝΝΑ είπε...

Καλησπέρα. Μια χαρά τα κατάφερες γλυκό κοριτσάκι. Καλό σου βράδυ...

Rizobreaker είπε...

Καλό καλό!!

Βλέπω πορώθηκες κι εσύ με το "έχω φωνή"!! ;-)

Aνεμος είπε...

και να θελα να γράψω κάτι το τραγούδι με αποστομώνει

gatti είπε...

Η ιστορία σου ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!

Καλό Σ/Κ Χαρά μου!

Φιλιά!!! :))))

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.......'ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΡΑ'......ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ !
Σ'ευχαριστώ καλή μου !
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

xaroylita είπε...

@ Zouzouna: Την χώσαμε χαχαχαχαχαχα. Πραγματικά ανυπομομονώ να δώ τί θα γράψει το παλιοσκούλικο πάλι..

Σε ευχαριστώ γλυκειά μου..


@ Spider: Γιά σου αραχνούλα.. Κάπου διάβασα και για σένα.. Κάτι με baygon etc etc. xaxaxaxaxa. Φιλί και καλά να είσαι.

@ Βουβου¨: Καλημέρα κοπελιά και σε σένα . Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..

xaroylita είπε...

@ Rizobreaker: Kαλώς το το ομορφόπαιδο...

Εννοείται ρε.. Αφού τα σπάει το κομμάτι..

Προωωθήθηκε και παίζει εδώ..

Αφιερωμένο. Ας ειν καλά μια ψυχή που το έστειλε ΄;)

Αφιερωμένο..

xaroylita είπε...

@ Ανεμος¨: Ανεμάκοοοοοο μου ήρθες επιτέλους.. Σε περίμενα πως και πώς.

Φιλάκια πολλά και την καλημέρα μου.

xaroylita είπε...

@ Gatti: Που είσαι ρε Gattouli... Σου άρεσε; Χαίρομαι.. Σε περιμένω κι εσένα..

Φιλάκια πολλά και καλά να περνάς..



@ Σκόρπιες σκέψεις: Να παίξεις να σε δώ καλέ μου..

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Φιλί γλυκό και την καλημέρα μου..

Skouliki είπε...

ενταξει την εκανα την αηδια μου και ηρεμησα ΧΑΧΑΧΑ

xaroylita είπε...

@ Skouliki: Ελα τώρα..

Που δε σου άρεσε κιόλας;;; Μια χαρά τέλειο ήταν...

Φιλάκια γλυκειά μου..

lakis είπε...

Όμορφη η ιστορία που έγραψες για τους ξεχωριστούς σου φίλους. Καλό απόγευμα