22/3/09

Μάτια μου...

Εκείνο το απόγευμα, καθόταν στο μόλο, πάνω στα δίχτυα των ψαράδων. Της είχε προτείνει ο Λουκάς να καθίσουν να απολαύσουν το ηλιοβασίλεμα. Η Λένα μύριζε τον αέρα, ανάσαινε την αλμύρα της θάλασσας και ρουφούσε τα λόγια του με ακόρεστη δίψα.

" Μακάρι να μπορούσες να το δείς Λενιώ...."
" Το βλέπω, Λουκά. Το βλέπω μέσα απο σένα. Εσύ, είσαι τα μάτια μου..."



Παρασκευή βράδυ, σε έναν πολύ όμορφο χώρο, στην Γλυφάδα....αναμένωντας για την παρουσίαση ενός βιβλίου..

Τί κάνω εγώ εδώ;; Σκέφτηκα....
Πω πω.. Μήπως δεν έπρεπε να έρθω;;

Ένας ζεστός αέρας, σκόρπισε την σκέψη μου.. Δύο πολύ όμορφες γυναίκες μπήκαν στην αίθουσα.. Μία ξανθιά, μία καστανομάλλα... Τις αναγνώρισα αμέσως...

Η Μαρία και η Έλενα... σκέφτηκα... Ήρθαν προς το μέρος μου.. Χαιρέτησαν δύο κυρίες που καθόντουσαν δίπλα μου και γύρισαν σε μένα...

Έλενα...λέω στην Καστανομάλλα. Εγώ είμαι η Xaroylita.. Μια αγκαλιά τόσο ζεστή.. Σαν να με ήξερε χρόνια.. Σαν να ήμουν δικός της άνθρωπος..

Να σου συστήσω την Μαρία Τζιρίτα...είπε η Έλενα... Μια ματιά μόνο ήταν αρκετή..για να καταλάβω ότι είχα κάνει καλά που βρισκόμουν εκεί..

Αυτή η βραδιά θα μείνει πάντα στο μυαλό και στην καρδιά μου..για να μου θυμίζει πόσο υπέροχο είναι να βλέπεις με τα μάτια της ψυχής..

Μαρία μου, σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά και εύχομαι να μας χαρίζεις ακόμη πιό υπέροχες διαδρομές μέσα απο τα μάτια σου..

17 σχόλια:

♥ Palirroia ♥ είπε...

Πολλές φόρες έχω αναρωτηθεί γιατί βρίσκομαι σε ένα χώρο μέχρι που ένα μικρό κλικ μου επιβεβαιώνει οτι είμαι στο σωστό μέρος....

Καλό βράδυ τα φιλιά μου !

Maria Tzirita είπε...

Κούκλα μου γλυκιά, εγώ σ'ευχαριστώ που με την παρουσία σου φώτισες την αίθουσα! Περιμένω και τις εντυπώσεις σου απ'το βιβλίο, έτσι, για να χαίρεσαι ακόμα περισσότερο που ήσουν εκεί εκείνο το βράδυ! Πολλά φιλιά μικρή μου!

xaroylita είπε...

@ Paliroia: Kαλησπέρα, καλή μου.. Είδες μερικές φορές...

Ήμουν στο σωστό μέρος.. Και χαίρομαι πολύ γι'αυτό. Γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους και μία γυναίκα που πραγματικά βλέπει μέσα απο τα μάτια της ψυχής.

Φιλί και σε ευχαριστώ..

xaroylita είπε...

@ Μαρία μου, είδη σου απάντησα για το βιβλίο.. Μάλλον την ώρα που έγραφες εδώ εγώ ήμουν σε σένα..

Τιμή μου που σε έχω δώ. Τιμή και χαρά που σε γνώρισα.. Και σένα και το υπέροχο βιβλίο σου που διάβασα σε λιγότερο απο 9 ώρες...

Δεν χρειάζεται να πώ κάτι άλλο... Τα λόγια είναι φτωχά μπροστά στα συναισθήματα μου..

Καλό βράδυ γλυκειά μου Μαρία..

Unknown είπε...

Γειά σου, Χαρούλα..

Διονύσης

xaroylita είπε...

@ Διονύσης

Καλως ήρθες στο μπλοκάκι μου.. Καλό βράδυ και τα λέμε. Φιλιά

ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ είπε...

Καλημέρα χαρούλα.Καλή εβδομάδα.Τα μάτια της ψυχής σου πρέπει να βλέπουν και να ακουν καθαρά.Συνέχισε έτσι και να μας λες τι αφουγκράζεσαι

xaroylita είπε...

@ Αν'αυτού: Καλημέραααααα.. Μ'αρέσει να μοιράζομαι τις σκέψεις και τα συναισθήματα. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ.

Φιλιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

xaroylita είπε...

@ Jk o skroytzakos: Γειά σου γλυκειέ μου... Το διαπίστωσα ρε παιδί. Έπαθα πλάκα με την Μαρία..

Φιλί και σε ευχαριστώ που περνάς.

jacki είπε...

Μα ναι.. Την ξέρω αυτή τη συνάντηση.. Να είσαι καλά χρυσάφι μου.. Και να περνάς πάντα καλά..
Σου αφήνω μια αγκαλιά κι ένα φιλί..

xaroylita είπε...

@ Jacki, κοριτσάκι μου... Και εσύ κορίτσι μου.. Να περνάς καλά και να χαμογελάς. Κι εγώ να κλαίω απο χαρά που είσαι ευτυχισμένη και χαμογελάς..

Σε φιλώ στα μουτράκια καλή μου....

ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ είπε...

Kαλημέρα Χαρούλα.Ωραίες στιγμές μας περιγράφεις.Ακούγεσαι χαρούμενη και αυτό μετράει.

xaroylita είπε...

@ Aντ'αυτού: Καλημέραααααααα.... Ήταν απο τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου τον τελευταίο χρόνο....

Σε ευχαριστώ να'σαι καλά....

Φιλιά πολλά πολλά.

tzonakos είπε...

Την ημέρα εκείνη μου ειπε συνμπλόγκερ να παω κι εγω, μα δεν προλάβαινα λόγω κάποιοων υποχρεώσεων. Θα ερχόμουν σίγουρα.
Χτες βρέθηκα σε κάποια άλλη παρουσίαση βιβλίου, ενός πολιτικού, και το ίδιο σκεφτόμουν : "Τι κάνω εγω εδω"
Γρήγορα το απέβαλλα, ειναι όμορφο να γνωρίζεις κόσμο που εχιε να κάνει με βιβλία.

Καλη σου μερα.

xaroylita είπε...

@ Tzonako, καλημέρα.. Χαρά μου που σε βλέπω εδώ..

Δεν είχα πάει ποτέ πριν σε παρουσίαση βιβλίου.. Απλά είχα στο μυαλό μου ότι είναι βαρετά όλα αυτά...

Είναι λίγο περίεργη η ιστορία για το πώς αποφάσισα να πάω εκεί...

Και θα ξαναπαω.. Και στο Μαράκι και αλλού... Είναι πολύ όμορφο τελικά. Έχεις δίκιο...

Την καλημέρα μου...

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Γλυκιά μου χαίρομαι που πέρασες καλά...πόσο χάρηκα που σε γνώρισα.
Να προσέχεις τον εαυτό σου. Φιλιά