13/3/09

Aλήθεια ή Ψέματα;;;

Οι χυλόπιτες των γυναικών προς το αντίθετο φύλο... και τί σημαίνουν...
Έτσι έλεγε ο τίτλος του e-mail που έλαβα...

Δεν νομίζω όμως να ισχύει μόνο για μάς... Και οι άντρες πάνω κάτω τα ίδια λένε...


1. Δεν είμαι σε καλή φάση τώρα.
Δεν σε γουστάρω τόσο πολύ ώστε να "ξεκολλήσω" από τον πρώην.

2. Είμαι μπερδεμένη.
Βγαίνω με άλλους δύο και δεν ξέρω ποιόν να διαλέξω. Σίγουρα όχι εσένα.

3. Δεν ταιριάζουμε.
Είσαι τόσο βαρετός, τόσο απροσάρμοστος που θέλω να βγω στα βουνά και να το φωνάζω.

4. Έχουμε μεγάλη διαφορά ηλικίας.
Είσαι μπαμπόγερος/ Είσαι ανώριμος.

5. Έχω σχέση.
Και με έχεις πρήξει τόση ώρα που μου μιλάς.

6. Δεν νιώθω έτοιμη για κάτι παραπάνω.
Και δεν σε γουστάρω και τόσο πολύ για να προσπαθήσω.

7. Δεν θέλω να μπερδεύω τα επαγγελματικά με την αισθηματική μου ζωή.
Δεν θα έκανα κάτι μαζί σου ακόμα κι αν το μόνο κοινό μας ήταν ότι ζούμε στον ίδιο γαλαξία.

8. Δεν σε είχα σκεφτεί πότε με αυτόν τον τρόπο.
Ούτε πρόκειται.

9. Θέλω να επικεντρωθώ στην καριέρα μου.
Ακόμα και κάτι τόσο βαρετό σαν τη δουλειά μου είναι καλύτερο από το να βγαίνω μαζί σου.

10.. Σε βλέπω σαν φίλο.
Είσαι άσχημος.

11. Κάναμε ότι μπορούσαμε, αλλά το «θέμα» δεν προχωράει.
Βαριέμαι να κάνω την οποιαδήποτε προσπάθεια για να είμαι μαζί σου.

12. Δεν νιώθω το ίδιο ερωτευμένη μαζί σου όπως παλιά.
Δεν σε θέλω ερωτικά.

13. Δεν ήμασταν ευτυχισμένοι εδώ και καιρό και το ξέρεις.
Δεν ήμουν ευτυχισμένη εδώ και καιρό και τώρα μάθε το.

14. Είσαι εκπληκτικός άνθρωπος, αξίζεις κάτι καλύτερο.
Σε έχω κερατώσει, κι έχω τύψεις.

15. Πρέπει να αποκτήσουμε κι άλλες εμπειρίες.
Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω ήδη, οπότε τρέξε να με προλάβεις.

16. Δεν είμαι έτοιμη για δέσμευση.
Δεν είμαι έτοιμη για δέσμευση μαζί σου.

17. Νιώθω να πνίγομαι, καλύτερα να περάσουμε λίγο καιρό χώρια.
Σε βαρέθηκα.

18. Είμαι μπερδεμένη, θέλω χρόνο να σκεφτώ.
Μου αρέσει και ένας άλλος που μου την πέφτει τελευταία.

19. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω.
Εσύ φταις.

20. Καλύτερα να μείνουμε φίλοι. ...
ώστε να μπορώ να σου λέω λεπτομέρειες για όλους με τους οποίους πήγα κι εσύ να ζηλεύεις.

Τα σχόλια δικά σας....

Υ.Γ: Συγνώμη που ανεβάζω συνέχεια έτοιμα κείμενα, αλλά ψάχνω ακόμα να βρώ την έμπνευση μου.... Δεν μπορεί... Κάπου εδώ θα είναι και δεν την βλέπω..

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους....

17 σχόλια:

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλό σαββατοκύριακο γλυκιά μου...
Ωραίο το τραγούδι...Δεν έχω άδεια καλή μου δουλεύω και σήμερα μέχρι και αύριο το πρωί.Σου στέλνω μαιλ σε λίγο...Τα λέμε

xaroylita είπε...

xaxaxaxa.... Καλό Σαββατοκύριακο Κορίτσι... Φιλιά πολλά και μιλάμε..

♥ Palirroia ♥ είπε...

xaroylita άμα βρεις την έμπνευση σου κοίταξε μήπως εχει πιάσει την κουβέντα με τη δική μου και ξεχαστήκαν:)
Όσο για τις χυλόπιτες ας τις έχουμε κατά νου άμα μαζευτούν πολλοί θαυμαστές να ξέρουμε τι να λέμε:)

xaroylita είπε...

@ Paliroia: Αχ, γλυκειά μου.. Λές;;; Πάει καιρός όμως.... Τί να πώ.....

χαχαχα. Καλό...

Καλό Σαββατοκύριακο κούκλα... Τα λέμε. Πολλά φιλιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

XYΛOΠITITΣΕΣ ΟΛΟΙ ΤΡΩΜΕ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.ΧΕ ΧΕ!!ΟΣΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΟΛΟΙ ΛΙΓΟ -ΠΟΛΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΜΕ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΤΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

xaroylita είπε...

@ skroytzakos: Tελικά το έχουμε όλοι αυτό.. Ξέρεις, τα διάβαζα και σκεφτόμουν.. Κάτσε να δώ τί δικαιολογίες έχω δώσει κατα καιρούς.

χαχα... Φιλιά όμορφε...

Skouliki είπε...

Aπό που προέρχεται η φράση "έφαγα χυλόπιτα";

ειναι χυλός από σιτάρι ψημένος στον φούρνο με πιπέρια,

οποιος λοιπόν είχε έρωτες ανεκπλήρωτους προμηθευόταν τετοιον χυλο σαν φάρμακο το οποίο έπρεπε να παίρνει επί τρία πρωινά σερί, νηστικός για να πιάσει και να του φύγει ο έρωτας!

παλι σε εμαθα κατι η ατιμη !!!

xaroylita είπε...

@ skouliki: Εκτός του ότι έμαθα κάτι που ειλικρινά δεν ήξερα, (αν θέλω το πιστεύω) με έκανες και χαμογέλασα...

Thanksssss.... Filia Polla θεότρελο Σκουλίκι...

Unknown είπε...

τι ανέβασες βρε χαρουλίτα..αχχ..
αυτο το 14-15.....αστα...χιχι
πολύ καλό....όχι γιατί ρε παιδί μου τρώς κάτι να ξέρεις τουλάχιστον
τρως χυλόπιτα και νομίζεις ότι είναι ριζογαλο,,,χιχιχι
πω και το 20 αμάν...

gatti είπε...

Mια χαρά είναι και τα έτοιμα κείμενα.

Δηλαδή στο σπίτι δεν παραγγέλνεις καμιά φορά delivery; Ε, και το blogάκι σπίτι μας είναι και καμιά φορά χρειάζονται και τα έτοιμα κείμενα για να διατηρείται η επαφή με τους φίλους.

Οσο για τις χυλόπιτες πραγματικά πονεμένη ιστορία και όταν τις δίνεις αλλά και όταν τις τρως...

Φιλιά Χαρούλα μου! ;**

xaroylita είπε...

@ Homemade: Kalημέραααααααααα.. Έτσι έτσι.. Για να ξέρουμε τι υποννούν όταν δε μας γουστάρουν.. Φιλί :))))))))

xaroylita είπε...

@ Gatti: Το "Καμιά φορά" μου άρεσε πολύ... Αλλά ταιριάζει στο μαγειρεύω...... Με πιάνεις;;;;;

Φιλιά γλυκειά μου...

✿ margarita είπε...

Aλήθεια η..ψέμματα?..τι τελικά?

Οσο για την έμπευση Χαρουλιτάκι..μην την ψάχνεις,θα 'ρθει να σε βρεί εκείνη..θα δείς!

Φιλί γλυκό..

xaroylita είπε...

@ Edelweiss: Αλήθεια μάλλον... Προσωπικά καμιά δυό δικαιολογίες τις έχω πει στο παρελθόν :))))

Για την έμπνευση τώρα... Έρχεται, τι βλέπω.. Έχει πιάσει κουβέντα με
την έμπνευση της Paliroias...

Που θα πάει, θα γυρίσει... Φιλί και σε σένα.

Ανώνυμος είπε...

Βασικά πιστεύω ότι οι άντρες πιο πολύ λένε οτι σε βλέπουν σα φίλη.. Γενικά όμως λίγο πολύ όλοι τα ίδια λέμε!

Γιάννης Παππάς είπε...

μιας και δεν έχεις έμπνευση όπωσ λές τι θα έλεγε να έστελνες ένα γράμμα σε κάποιον (υπουργό διάσημο άσημο η και φανταστικό)
καλη σου νύχτα

xaroylita είπε...

@ Leta: Kαλημέρα... Κι εγώ το πιστεύω αυτό... Να είσαι καλά Λετάκι.. Φιλιά


@ Γιάννης Παππάς¨: Μπάαααααααα... Μήπως θες να σου στείλω γράμμα και ντρέπεσαι να το πείς;;; Καλημέρα Γιάννη μου. Τα λέμε