10/3/09

Best jokes...

Ηρθε e-mail.. Μόλις.. Τα καλύτερα 25 μικρά ανέκδοτα...

Μετά από μιά γρήγορη εκκαθάριση, αφαίρεσα 6 (που δεν με άγγιξαν καθόλου) και σας παρουσιάζω:

1.Σε ένα εστιατόριο ο πελάτης λέει στο γκαρσόν:
- Σας παρακαλώ, μπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο να το ψήσετε λιγάκι ακόμα?
- Γιατί, τι έχει?
- Μου τρώει τις πατάτες!

2.Μετά από μια νύχτα ανελέητου σεξ μεταξύ ελέφαντα και μυρμηγκιού, ο
ελέφαντας δεν αντέχει άλλο και πεθαίνει. Όχι ρε πούστη μου, λέει το
μυρμήγκι, για μια νύχτα γαμήσι θα σκάβω μια ζωή!!

3.Οι νυχτερίδες κοιμούνται στο δάσος. Ξαφνικά, μια όπως είναι κρεμασμένη
ανάποδα, κάνει μία τσάκ και κάθεται όρθια στο κλαδί.
Από το διπλανό κλαδί μια άλλη νυχτερίδα φωνάζει στο από κάτω κλαδί:
- Μήτσο, ξύπνα. Ο Γιώργος λιποθύμησε

4.Ειδήσεις σε ποντιακό κανάλι:
Τραγικό δυστύχημα. Διθέσιο αεροπλάνο έπεσε σε νεκροταφείο. Έχουν βρεθεί 3000
νεκροί και οι έρευνες συνεχίζονται

5.- Γιατρέ μου, έχω πολλά νεύρα. Όπου πηγαίνω μπλέκω σε καβγάδες.
- Μάλιστα .... Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο να συγκρατείτε το θυμό σας
αγαπητέ μου. Έχετε μπλέξει σε πολλούς καβγάδες;
- Ναι ... Γιατί; Τραβάς κάνα ζόρι;

6.Πρωί πρωί, μπάτσος σταματάει κάποιον που έτρεχε στην Κηφισίας.
- Καλημέρα, του λέει.
Και ο οδηγός:
- Ήτανε...

7.Μεθυσμένος σε σουβλατζίδικο:
- Ένα γύρο απ' όλα
- Πίτα?
- Άσε, λιώμα

8.Συζητούν δυο φαντάσματα:
-Να σε ρωτήσω κάτι
-Σ' ακούω
-Πιστεύεις στους ανθρώπους?

9.Πάει ένας Κινέζος στο περίπτερο:
- Γιαν τσι γιον Coca-cola!
Και ο περιπτεράς του απαντάει:
- Μια παγωμένη τι?

10.Ο σύζυγος στη γυναίκα του:
- Μωρό μου, δεν αντέχω άλλο να σε βλέπω να τυραννιέσαι έτσι όλη μέρα στην
κουζίνα...
Κλείσε την πόρτα!

11.Ένα ζεύγος κανίβαλων συζητάει:
- Πονάει η κοιλιά μου αγάπη μου.
- Και σου είπα να μην φας εκείνον το δύτη με την φλούδα.

12.Δύο τσιμπούρια έχουν πάει σε ένα πάρτυ.
Φεύγοντας αργά το βράδυ μετά από ξέφρενη διασκέδαση ρωτάει το ένα το άλλο:
- Θα πάμε με τα πόδια ή θα πάρουμε κανένα σκύλο?

13.- Γιαγιά, γιαγιά, να παίξω με τα βυζιά σου ;
- Παίξε, αλλά μην πας πολύ μακρυά!

14. Μπαίνει ένας μεθυσμένος σε ένα μπαρ, πλησιάζει μια και της λέει: 'Έλα
σπίτι μου να πηδηχτούμε μέχρι το πρωί!!!'
- 'Σας παρακαλώ, τι με περάσατε, για καμμιά πόρνη;'
- 'Γιατί μωρή, ποιος μίλησε για λεφτά;;;'

15. Αχ.... Μήτσουμ' μου 'ρχεται ουργασμούς...
- Σκάσε μωρή... Όταν γαμάει ο Μήτσος, δεν έρχεται κανείς...

16. Πιάνει ο Τοτός τους γονείς του στην κρεβατοκάμαρα να κάνουν 69. Τους
κυττάει απαξιωτικά, γυρνάει και τους λέει εκνευρισμένος:
- Και θέλετε να πάω εγώ σε ψυχολόγο επειδή τρώω τα νύχια μου;;;!!

17. Γιατί το σουτιέν είναι σύμβολο της Δημοκρατίας;
- Γιατί χωρίζει τη δεξιά απο την αριστερά, συγκρατεί τις μάζες, ελκύει το
λαό και ξεσηκώνει τα πλήθη!

18. Tι κοινό έχει το συζυγικό sex με μία καντίνα στην Eθνική;
1. Ποιότητα μέτρια...
2. Ποικιλία περιορισμένη...
3. ...Aλλά στις τρεις η ώρα τα χαράματα, τι άλλο να βρεις ανοιχτό;;;

19. - Μαμά, τώρα που έγινα 16 χρόνων να βάλω σουτιέν;
- Όχι Μανώλη...

Ελπίζω να διασκεδάσατε.. Καλό απόγευμα, καλή συνέχεια. Τα λέμε!!!

20 σχόλια:

*Κορίνα* είπε...

χαχα!!!
Χρειαζόταν! Φιλιά!!

xaroylita είπε...

@ Kαλώς την... Αραχνούλα, σου άρεσαν έτσι.. Έχω ένα φιλαράκι που τα στέλνει και πεθαίνω απο τα γέλια κάθε φορά..

Σε ευχαριστώ που περνάς. Φιλιά

ΑΝΝΑ είπε...

Να σαι καλά κοριτσάρα!!!

Φιλιά γλυκά...

Σπύρος είπε...

χα χα χα ! τέλεια ολα ! καλημέρα

next_day είπε...

Κάθε πρωί στην δουλειά, αφού πιώ καφέ και κάνω και το πρώτο τσιγάρο, ανοίγω τον reader και ρίχνω μια γρήογρα ματιά στους τίτλους των νέων πόστ!
Ομολογώ ότι το δικό σου το άνοιξα αμέσως!!
Μου χρειαζόταν μια καλή δόση χιούμορ πρωί πρωί!!
Να είσαι καλά Χαρούλα!!
Καλη σου Μέρα!!

jacki είπε...

Χαχ τα διάβαζα χθες.. Τα έστειλα και στην αδερφή μου.. Με μερικά γελάσαμε πολύ.

an-upomoni είπε...

Καλή σου μέρα! Πολύ καλά! Φιλιά!

Σταλαγματιά είπε...

Είμαι στην δουλειά και με τα βίας κρατήθηκα με γελάσω ; )))))))
Τέλεια είναι όλα
Να σαι καλά : )))))))))))))

xaroylita είπε...

@ Boubou: Γειά σου , μπουμπούκα... Δεν είναι πολύ καλά;;

Φιλιά και σε σ'ένα..


@ Lockheart: Kαλώς τον.. Που είσαι εσύ;;; Σε ευχαριστω..

Καλη μέρα και καλή συνέχεια και για σένα..

xaroylita είπε...

@ Next_day: Αλήθεια καλή μου... Σε ευχαριστώ τόσο πολύ...

Φέρε μου λίγη καλή επόμενη μέρα, γιατί άρχισαν τα δύσκολα αυτές τις μέρες..

Φιλί και την καλημέρα μου.

xaroylita είπε...

@ jacki: Αχααααααααα..... Τα διάβασες χθές... Μμμμμμμμμμμμμ.. Σ'αρέσανε ζουζούνα!!!!!!!!!! Χαίρομαι. Όντως μερικά ήταν απιστευτα.. Πολύ γέλιο..

Μακια και αγκαλίτσα..

xaroylita είπε...

@ an-upomoni: Kαλημέρα Αν-υπόμονη κοπελιά... Χαίρομαι που σου άρεσαν κι εσένα..

Καλημέρα..


@ Anastasia: χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Μου έχει συμβεί και μένα αυτό.. Δεν είναι πολύ αστείο;;; Να γελάς μόνος σου και ο άλλος που δεν ξέρει γιατί να σε κοιτάει περίεργα...

Φιλί γλυκό. Να σαι καλά κι εσύ..

next_day είπε...

Γιατί καλή μου....
Στην διάθεση όλες οι επόμενες όμορφες μέρες...

Πέρνα κι από εδώ.. http://thenextbeautifulday.blogspot.com/

Σε περιμένει παιχνιδάκι!!!

Skouliki είπε...

axxax
μερικα ειναι παραααααααααα πολυ καλα και επειδη ειμαι ζηλιαρα θα τα βαλω στο φορουμ

xaroylita είπε...

@ Next_day: Eλπίζω ολα να πάνε καλά.

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.. Σου άφησα σημείωμα στο μπλόκ σου. Φιλάκια..



@ Skouliki: Αχα, ζηλιάρα η σκουλικοζουζούνα....

Να τα πάρεις όλααααααααα..... Ακούς;;;

Τι είναι αυτό τώρα.. Κάνουμε και διακρίσεις;;;;;;


Άντε...

Φιλιά μικρή μου λιλιπουτια......

Unknown είπε...

χαχαχα..πολύ ωραία νασαι καλά...

Dreamy Cloud είπε...

πολύ έξυπνα και με γέλιο!! Καλο βραδάκι!!!!

xaroylita είπε...

@ homemade.. Για να περναει ευχάριστα η ώρα στο γραφείο..

Καληνύχτα.



@ Dream cloud: Kalό βράδυ και σε σένα καλό μου συννεφάκι.

Φιλιά

Εφη είπε...

kαλημερα. λιγο αργοπορημενα τα διαβαζω, αλλα ειναι που μου λειπει ο ελευθερος χρονος. να μας γραφετε κι αλλα τετοια. χρειαζομαστε λιγο γελιο, κυριως το πρωι, για να ξεκιναει ευχαριστα η μερα μας.

xaroylita είπε...

@ Έφη: Καλημέρααααααααα. Καλωσόρισες στο μπλοκάκι μου. Χαίρομαι που ξεκινάει η μέρα σας με γέλιο και η αιτία έίμαι εγώ...

Σε όλους λείπει αυτό το κομμάτι του χρόνου. Υπομονή..

Φιλιά πολλά