30/3/09

Ο Μάρτης τελείωσε......σχεδόν ! ! !

Σήμερα υπέγραψα την παραίτηση μου!!!

Είμαι χαρούμενη που έκανα αυτό το βήμα...
"Που παίρνω φόρα" ... *Έτσι μου είπε μια e-φίλη μου...

Διάλεξα δύσκολη εποχή για αλλαγή δουλειάς, αλλά όταν θές πραγματικά κάτι νομίζω δεν υπάρχουν δύσκολες εποχές... Αν θές να δουλέψεις βρίσκεις...

Άλλα πράγματα είναι δύσκολο να έρθουν στη ζωή σου.. Όπως "Οι φίλοι"....


Σας ευχαριστώ για τη φιλία σας..
Σημαίνει τόσα πολλά για μένα....

Για την καλοσύνη, την κατανόηση
και την αγάπη που μου προσφέρατε απλόχερα.

Για τις ώρες που μοιραστήκαμε,
εδώ, μαζί σαν μιά γροθιά....

Για την αγκαλιά σας!
Όταν είχα την ανάγκη να κλάψω.....

Για την υπομονή σας!
Όταν είχα την ανάγκη να φωνάξω....

Για το χαμόγελο σας!
Όταν δεν μπορούσα να χαμογελάσω....

Για την τόνωση του εγώ μου..
Τις φορές που ένιωθα τόσο μικρή.....

Η φιλία είναι ένας δεσμός που δεν εξαγοράζεται....
Ούτε με όλα τα χρήματα του κόσμου...


Είστε πάντα μαζί μου.. Στο μυαλό & στην καρδιά μου!!!



Με πιό πολύ χαμόγελο, ανοιξιάτικη διάθεση και ατέλειωτο "bloggarisma... μαζί σας"....

57 σχόλια:

Skouliki είπε...

mpravo Κοριτσι
η ζωη θα σε μαθει οτι νικητες ειναι αυτοι που εχουν θαρρος
ασχετα αν καμια φορα πεσουν κατω και χτυπησουν
δεν εχει σημασια


φιλι

ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ είπε...

Καλημέρα χαρούλα.Ότι καλύτερο για το νέο σου ξεκίνημα.Όλα θα πάνε πάρα πολύ καλά με πίστη και με θάρρος.
Εμείς σε ευχαριστούμε για τις ωραίες ανάσες δροσιάς,χαράς και προβληματισμού που μας προσφέρεις.

xaroylita είπε...

@ Skouliki μου!!! Δεν με νοιάζει να πέσω.. Αν δεν χτυπήσεις ποτέ δε θα μάθεις να είσαι πιό προσεκτικός στα επόμενα βήματα σου....

Μένεις πίσω και κοιτάς με μάτια φοβισμένα το μέλλον...

Και αυτό είναι κάτι που δεν μου ταιριάζει...

Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ...

Φιλί....

xaroylita είπε...

@ Καλημέρα, Aν'αυτού... Να είσαι καλά.... Πιστεύω στα καλύτερα....

Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα...

:)))... Φιλιά.

jacki είπε...

Χαρουλιτάκι μου σου εύχομαι να βρεις αυτό που θα ταιριάζει απόλυτα επάνω σου και θα σου κουμπώνει τέλεια.. Μέχρι τότε.. ένα φιλί και μια αγκαλιά τεράστια χρυσάφι μου..

Skouliki είπε...

που αλλου να παω
εδω εχει και μαργαριτες ..μαδαω νταξ περναει η ωρα χιχι

xaroylita είπε...

@ jacki: Τί να πώ σε σένα... για σένα, για μας...

Βάλε ένα jack, σκέτο να πιούμε... Στην υγειά μας, στις χαρές μας....στο μέλλον....

Στην υγειά σου, καλή μου...

xaroylita είπε...

@ Skouliki.... Μη μαδάς τις μαργαρίτες μου..... Θα τελειώσουν γρήγορα και τί θα έχεις να μασουλάς....

Νταξει;;;;; :PPPPP

Matriga είπε...

Γλυκιά μου κάθε εμπόδιο για καλό και κάθε δυσκολία και πρόκληση! Σου εύχομαι ότι καλύτερο. Μην μας λείψεις πολύ και πέρνα καλά! Φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Μονο αλλάζοντας εξελίσσεται κάποιος.
Αυτή ειναι η ζωή .
Μια ατέλειωτη αλλαγή.
Και πόσο μου αρέσουν οι άνθρωποι που δεν φοβούνται να ζήσουν.
Ειναι οι μόνοι που θα μπορουσαν να καταλάβουν τους δρόμους της δικής μου ζωής.
Προχώρα λοιπόν Χαρούλίτα μου και να ξέρεις πως η Ζωή πάντα επιβραβεύει την Έξυπνη Τόλμη

xaroylita είπε...

@ Matriga: Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου... Δεν θα λείψω πολύ... Δεν μπορώ έτσι κι αλλιώς..

Καλημέρα...

xaroylita είπε...

@ Τρελός του χωριού:

Δεν έχω κάτι να πώ... Μόνο σε ευχαριστώ....

Για την δύναμη που μου δίνεις μέσα απο τις λέξεις.....

Ο τολμών νικά... έτσι;;; Φιλί και σε ευχαριστώ για όλα......

Unknown είπε...

ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ.ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΤΕ. ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ...

xaroylita είπε...

@ Διονύση μου.......

Το ξέρω ότι είσαι δίπλα μου... Πάντα ήσουν εξάλλου και δεν το αμφισβήτησα ποτέ αυτό....

Δεν φοβάμαι...... Άντε τώρα... Με έκανες και δάκρυσα....

Παρόλα αυτά που σου έκανα, όσο και αν σε πλήγωσα.. Να ξέρεις ότι δεν το έκανα επίτηδες...

Σ'αγαπώ πολύ... Πάντα θα Σ'αγαπώ και θα σε έχω στην καρδιά μου...

MOLEMOU είπε...

OLA NA SOU PANE KALA KAI STH NEA SOU DOULIA XARA -KAI MH KOLONIS OPOS LES OPOIS 8ELEI NABREI DOULIA PANTA UPARXEI-ARKEI NA TO 8ES-FILA POLA

xaroylita είπε...

@ Molemou... Σε ευχαριστώ πολύ βρε αγόρι.... Να σε καλά.... Καλάς blogo-διαδρομές να έχεις... Τα λέμε σύντομα..

Φιλιά πολλά

Matriga είπε...

Ευχαριστώ εγώ. Ώρα καλή

an-upomoni είπε...

Είμαι σίγουρη πως θα βρείς συντομα κατι που θα σου αρέσει πολύ! Να σαι καλα, να περνάς καλά κ να χαμογελάς πάντα! Φιλια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν να ξέρεις το ότι παραιτήθηκες θέλει θάρρος και οι θαραλλέοι πηγαίνουν πάντα μπροστά. Μετά να έχεις πίστη, αισιοδοξία και θετική ενέργεια και θα πάνε όλα όπως θες εσύ. Δίνεις μια ευκαιρία στον εαυτό σου- προσπάθησε να την οδηγήσεις εκεί που θέλεις εσύ! Να προσέχεις και να είσαι πάντα καλά!
Να θυμάσαι πως θα είμαστε όλοι μαζί σου, δίπλα σου! Σε φιλώ.. Καλή τύχη!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Χαρουλήτα μου...όλα θα πάνε καλά...Πρέπει να έχουμε πολύ δύναμη μέσα μας και θάρρος για να κάνουμε αυτό που θέλουμε...αυτό που μας ευχαριστεί...Να αφήνουμε πίσω αυτά που μας δυσκολεύουν τη ζωή....
Φιλιά πολλά

lena_zip είπε...

Απαπα...θα με πάρου τα ζουμιά!!! Τι καταλαβαίνεις τώρα;;; Τα είπες όλα εσύ βασικά. Αλλά όλα αυτά που είπες είναι αμοιβαία. Καλό απόγευμα.

Unknown είπε...

χαρουλίτα φίλη καλή....
χαρουλίτα φίλη αληθινή...
χαρουλίτα φίλη ωραία...
χαρουλιτα φίλη υπέροχη..
χαρουλίτα φίλη σταθερή..
χαρουλίτα φίλη ευαίσθητη...
χαρούλίτα φίλη καθημερινή..
χαρουλίτα φίλη στα δύσκολα..
χαρουλίτα φίλη χωρίς συμφέρον..
χαρουλίτα φίλη ρομαντική...

χαρουλίτα νάσαι καλά...
για δουλειές εσύ νάσαι καλά..

μην χαθείς εδώ θα είμαστε

ΑΝΝΑ είπε...

Μπράβο ρε κοριτσάρα. Άντε με το καλό να βρεις κάτι που να σε εκφράζει και να σου αρέσει...

αυτές οι υπερβάσεις χρειάζονται....

άντε και στα δικά μας

Tzeve είπε...

κούκλα γλυκιά...μην μασάς...καλύτερα να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να κάνεις αυτό που σε εκφράζει...

για να φεύγεις έχεις τους λόγους σου...

και εγώ διανύω την 3η μου εβδομάδα στη νέα μου εργασία...παρ'όλα αυτά...έκανα τις κινήσεις μου και έφυγα με τη σιγουριά της νέας δουλειάς...

σου εύχομαι το καλύτερο...και μη φοβάσαι...

laminore είπε...

Μακάρι να πάνε όόόόλα καλά στο νέο σου ξεκίνημα!!!
καλή συνέχεια!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Είναι δύσκολες εποχές σίγουρα , αλλά αυτό που είπες 'όποιος θέλει να δουλέψει-θα δουλέψει' είναι όλη η σημασία !
ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ 'ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΡΑ' ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ !
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΦΙΛΙΑ

Dreamy Cloud είπε...

Να έχεις μια καλή αρχή και να κάνεις πάντα τέτοια βήματα θάρρους και αποφασιστικότητας για να πετύχεις ότι εσύ πιστεύεις καλύτερο!!Φιλάκια πολλά!!!

mahler76 είπε...

ώπ τι αποφάσεις και αλλαγές είναι αυτές? καλή αρχή θα ευχηθώ και ελπίζω για το καλύτερο.

xaroylita είπε...

@ An_upomoni: Γειά σου, Κοριτσάκι... Πάντα εδώ και πάντα με τον καλό το λόγο.. Σε ευχαριστώ για όλα.

Φιλί

xaroylita είπε...

@ Λέτα μου, τί γλυκά όλα αυτά... Πάντα είστε μαζί μου, το ξέρω....

Πάντα σας έχω μαζί μου.... Και μου δίνεται δύναμη.....

Καλημέρααααααα..

xaroylita είπε...

@ Έλενα μου, Πολύχρωμα όνειρα έρχονται... Το νιώθω.... Λίγη προσπάθεια έχει μείνει αλλά θα τα καταφέρω...

Σφιχτή αγκαλιά και φιλιά...

xaroylita είπε...

@ Lenaki γλυκειά μου φίλη... Μπορώ να σε λέω φίλη, εεεεεεεεε... :))))

Πλάκα κάνω.... Εννοείται και σε νιώθω φίλη....

Τα πολλά λόγια είναι περιττά...

Μόνο Σε ευχαριστώ που σε γνώρισα.. Φιλί και θα τα πούμε κι απο κοντά..

xaroylita είπε...

@ Ηοmemade: Όλα αυτά εγώ καλέ μου;;;

Πραγματικά με συγκινείς....

Εξομολόγηση¨: Είναι φορές που νιώθω ότι αυτά είναι μειονεκτήματα... Και ότι τα εκμεταλεύονται ορισμένοι....

Αλλά τι σου λέω. Τα ξέρεις καλύτερα απο μένα.....

Δεν αλλάζω όμως. Ποτέ και για κανέναν......

Ένα δάκρυ φιλίας για σένα μέσα απο την καρδιά μου.

xaroylita είπε...

@ Βουβου μου να σαι καλά ρε κούκλα. Εύχομαι και για σένα τα καλύτερα......

Γιατί είσαι ψυχή.......

Φιλιά και τα λέμε σύντομα.

xaroylita είπε...

@ Λασπολόγε μου, δεν φοβάμαι... Θέλει θάρρος η ζωή.... Να την πιάσεις απο το χέρι και να της δείξεις το δρόμο.....

Να την ζείς... Κι αυτή θα είναι δίπλα σου...

Σε ευχαριστώ πολύ....

xaroylita είπε...

@ Laminore........ Πολύ μελωδικό...

Όλα καλά θα πάνε... Να σαι καλά. Φιλί.

xaroylita είπε...

@ Σκόρπιες σκέψεις, με έφεραν σε αυτήν την απόφαση..... Τις μάζεψα τις επεξεργάστηκα και έκανα το βήμα....

Πάλι εσύ μπροστά.......στις σκέψεις μου :)))χαχαχαχα...


Φιλί καλέ μου..

Σύντομα εδώ για ατέλειωτο σερφάρισμα.

xaroylita είπε...

@ Dreamy cloud... Δεν υπάρχουν σύννεφα στον ουρανό μου πια.. Μόνο όνειρα για ένα καλύτερο αύριο..

Είναι μικρή η ζωή μας και πρέπει να περνάει όμορφα. Σε όλους τους τομείς....

Καλημέραααααααααααααααα.

xaroylita είπε...

@ Mahlerako γλυκειέ μου.... Σε χάνω τελευταία.... Τρέχεις εεεε..

Είπα να αλλάξω πράγματα. Γενικώς στη ζωή μου....

Ελπίζω κι εγώ για καλύτερα...

Φιλί και σε ευχαριστώ.

Σταλαγματιά είπε...

Πέρασα να σου αφήσω ένα κόκκινο φιλί και να σου πω πως ξέρω πως νιώθεις, πραγματικά ξέρω.
Και πως οι επιλογές είναι στα δικά μας χέρια, σωστές ή λάθος είναι δικές μας και ο χρόνος είναι εκείνος που θα δείξει.

Να γυρίσεις γεμάτη ευχάριστα νέα και να μας τα πεις όλα!
Μέχρι τότε κι εγώ εδώ κάπου θα γυρίζω !!

Σε φιλώωωωωωω

xaroylita είπε...

@ Anastasia μου το πήρα το κόκκινο φιλί σου. Ζεστό όπως πάντα. Είσαι πολύ γλυκειά....

Θα γυρίσω σύντομα με μιά αγκαλιά νέα.... και θα σε βρώ σίγουρα εδώ γύρω. Το ξέρω...

Φιλί κι απο μένα.......

lena_zip είπε...

Καλά και το ρωτάς; Τιμή μου είναι Χαρουλίτα μου γλυκειά!

elis.pandora. είπε...

Xαρουλιτα σου ευχωμαι η Ανοιξη αυτη να ειναι σταθμος στη καινουρια σου πορεια αν η ροπη σου ειναι αυτη μη μασας προχωρα.ΜΕ ΤΙς ΕΥΧΕς ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ.....

Unknown είπε...

το κρατώ....και θα σε περιμένω αγωνιωδως......
όπου και νάσαι θα σε σκεφτομαι...
μπορεί να μην έχουμε καν δεί ο ένας τον άλλο....αλλά γνωριζόμαστε καλά.....
χαρουλίτα θα είμαι ΕΔΩ.....

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ....ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

NA EIΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΟΖ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΟΥ.ΑΣΦΑΛΩΣ Η ΦΙΛΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΧΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ.

Γιώργος Τ. είπε...

Καλή τύχη στην αναζήτηση της νέας δουλειάς σου.. Σίγουρα δύσκολη η εποχή, αλλά η τύχη πάντα βοηθάει τους τολμηρούς (ΝΟΜΟΣ).. Μπράβο σου που τόλμησες!
Καλό μήνα επίσης!! Ο Μάρτης τελείωσε... εντελώς!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Τόλμησες να το κάνεις σε μια πραγματικά δύσκολη περίοδο και αυτό άπω μόνο του, δείχνει τη δύναμη του χαρακτήρα σου!!!
Είμαι σίγουρη πως θα βρεις αυτό που θέλεις σύντομα!

Σε φιλώ γλυκιά Χαρουλίτα.

Maria Tzirita είπε...

Καλό μήνα και ό,τι καλύτερο στο καινούργιο σου ξεκίνημα γλυκιά μου! Σε φιλώ!

*Κορίνα* είπε...

Ελπίζω και εύχομαι να σου πάνε όλα καλά!!
Καλή αρχή στο νέο σου ξεκίνημα (που θα έρθει)
και μην το βάζεις κάτω!
Πολλά φιλιά, και θα σε περιμένουμε!!

Laplace είπε...

αν δεν σαρεσε αλλο εκει,πολυ καλα εκανες!
μαζι σου
καλο βραδυ

Σπύρος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ :)

zouzouna είπε...

"....ασχετα αν καμια φορα πεσουν κατω και χτυπησουν... "
αντιγράφω απο το σκουλίκι και συμπληρώνω.

Ο πραγματικός νικητής είναι αυτός που ξέρει να σηκωθεί και να σταθεί ξανά στα πόδια του χαμογελώντας.

Κeep smiling baby !

One Happy Dot είπε...

Εύχομαι, τώρα που σε βρήκα, να μη μείνεις για πολύ μακριά!
Το νου σου στα κουράγια σου τα οποία ως φαίνεται όριο έχουν μόνο τον ουρανό!
Φιλιά!

Matriga είπε...

Καλή μου μας έλειψες ήδη... Να περνάς καλά εκεί που είσαι και να ζήσεις το όνειρο σου και για μας! ;)
Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

εισαι το γλυκο μου νανουρισμα..
καληνυχτα..

✿ margarita είπε...

Tόλμησες και μπράβο!!

Εμείς ευχαριστούμε εσένα,που είσαι τόσο γλυκιά!!

Ότι κι αν κάνεις να κοιτάς μπροστά Χαρουλιτάκι μου..τα καλύτερα έπονται!

Σε φιλώ..

Πέρνα απο το αλωνάκι μου όταν μπορείς,θα χαρώ!
http://margarita-ablogspotcom.blogspot.com

xaroylita είπε...

@ Kαλησπέρα σε όλους... Φιλάκια πολλά πολλά. Συγνώμη ζητώ αλλά δεν μπορώ να απαντήσω στον καθένα προσωπικά.. Να είστε καλά όλοι... Φιλιά