26/3/09

Λίγες μέρες έμειναν…..

Πριν την αποχώρηση μου… Το κλίμα είναι περίεργο…

Πρέπει να προχωρήσω, να βρω αυτό που πραγματικά μου ταιριάζει..

Είναι δύσκολο για μένα να κάνω κάτι που πραγματικά δε μπορώ. Υπάρχουν κάποια πράγματα στη ζωή μας, που δεν μπορούμε να τα κάνουμε..

Όχι γιατί δεν θέλουμε…
Ένα χρόνο τώρα, προσπαθώ… Να μάθω την δουλειά, να τρέξω, να στηρίξω..

Αλλά δεν γίνεται.. Θέλω μια δουλειά που να με εξιτάρει. Να δώσω όλο μου τον εαυτό.. Να νιώθω ότι δίνω πράγματα, ότι προσφέρω και ότι αξίζω αυτά που παίρνω πίσω…

Ίσως σας χάσω για λίγο.. Ίσως..

Μου είναι αδιανόητο να λείπω έστω και μια μέρα από την Bloggo-σφαιρα.. Από το δεύτερο σπίτι μου.. Από τους φίλους μου..

Αλλά έτσι πως ήρθαν τα πράγματα, θα δυσκολευτώ λίγο..
Μου πέσανε πολλά μαζί και θα πρέπει να τρέξω ...

Σας ευχαριστώ που είστε εδώ και ελπίζω να τα ξαναπούμε πολύ πολύ σύντομα!!!

Να περνάτε καλά και να χαμογελάτε……. :))

53 σχόλια:

Skouliki είπε...

εγω ξερω οτι, οτι και να κανεις θα μπορεσεις να δωσεις το καλυτερο εαυτο σου
εμεις δεν παμε πουθενα εδω ειμαστε
και θα σε περιμενουμε οταν εσυ εισαι ετοιμη με τον ιδιο ενθουσιασμο
καποιες φορες ναι χρειαζεται να προχωρησεις ..καντο !!!!!!!!

εγω ειμαι υπερ !! παρε φορα και φορα χαμογελο και αν θες κατι
μπορεις να μου το ζητησεις
με μσν ..θα σου δωσω και τηλεφωνο

φιλακια

xaroylita είπε...

@ Skouliki μου... Ή τώρα ή ποτέ... Δεν μ'αρέσει καθόλου να νιώθω άχρηστη... Σε εισαγωγικά πάντα...

Ναι χρειάζεται να προχωρήσω... Το έχω ανάγκη..

Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου.. Παίρνω φόρα, φόρεσα και χαμογελάκι γιατί τα λές υπέροχα :))) και γεμίζω με αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά...

Φιλάκια πολλά Skouliki μου..

Θα μιλήσουμε ναι, εννοείται.

neni είπε...

Εγώ ξέρω πως όταν θέλεις κάτι πολύ αυτό δεν χάνεται!
(λέμε τώρα!)
Που θα βρεις καλύτερη παρέα από την δικιά μας;
(πουθενά)
Το τραγουδάκι που ακούγεται άκρως ερωτικό!
αχ
αχ
αυτά είναι τα όμορφα της ζωής!
όλα θα πάνε καλά γλυκιά μου,εγώ θα είμαι κοντά σου αν με χρειαστείς να με φωνάξεις..
να σου κρατήσω σφιχτά το μικρό σου χεράκι..
Να προσέχεις κοριτσάκι και να ζεις τον έρωτα σου κάθε στιγμή..
κάθε λεπτό,κάθε δευτερόλεπτο που περνάει..να είσαι μαζί του,με μια ανάσα..

και μετά όλα τα υπόλοιπά..
πολλά φιλάκια..

jacki είπε...

Να βρεις αυτό που πραγματικά σε γεμίζει καμάρι μου.. Και είμαι σίγουρη.. Θα το βρεις.
Να είσαι καλά κοπέλα μου.
Φιλί.

xaroylita είπε...

@ Mαργαριταρένια μου, ένα κάμπο μαργαρίτες που τόσο σου αρέσουν...στέλνω..

Στον χωματόδρομο σου, στην ζωή σου, στην καρδιά σου....

Καλύτερη παρέα απο την δικιά σας... όχι...καμία...πέρασα εδω μέσα πανέμορφες στιγμές και δεν έχω σκοπώ να εγκαταλείψω...

Σε ευχαριστώ για όλα...

xaroylita είπε...

@ Jacki μου, χρειάζομαι ποτό καλή μου.. Το ξέρω είναι λίγο νωρίς... Αλλά να.. Είμαι πολύ συγκινημένη ξέρεις.. Στεναχωριέμαι που φεύγω απο δώ...

Αλλά....

Φιλί αδερφουλα μου... Πολύ θα ήθελα..

neni είπε...

Σε ευχαριστώ για τις μαργαρίτες.Ας αφήσουμε όμως τα ευχαριστώ και ας ζήσουμε τις στιγμές μας,την κάθε μας μέρα..
Φιλιά κοριτσάκι μου και δεν χρειάζονται ευχαριστώ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

AΦΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ.ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑVATAR ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.

xaroylita είπε...

@ Αφήνω τα ευχαριστώ και στέλνω ένα τεράααααααααααααααστιο φιλι και μιά αγκαλιά... Ζούμε τις στιγμές μας κάθε μέρα...Εννοείται:)))

xaroylita είπε...

@ Σκρουτζάκο μου..... Θα προσπαθώ να έρχομαι.... Τα νέα μου εννοείται. Πρώτα εδώ.. Πρώτα εσείς που πάντα έχω στο μυαλό μου... Με συγκινείς με αυτό που λές...

Μια γειτονιά είμαστε .... Δε θα χαθούμε. Υπόσχεση.

korinoskilo είπε...

φιλια μικρη ....... κοιτα μπροστα .... αλλιως θα μεινεις στα ιδια .......
σε περιμενουμε ανανεομενη και με πολλα νεα :)

xaroylita είπε...

@ Korinoskilo, υπόσχομαι να έρθω σύντομα... Ανανεωμένη και εννοείται με πολλά νέα.. Να μου πείτε και να σας πώ...

Μπροστά κοιτώ γι'αυτό φέυγω...

Φιλί.

laminore είπε...

Μακάρι να πάνε όόόλα καλά στο νέο σου ξεκίνημα!!
Σε περιμένουμε δριμύτερη...
Καλή συνέχεια!

xaroylita είπε...

@ Laminore μου, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου... Φιλιά πολλά πολλά

Maria Tzirita είπε...

Έλα βρε Χαρουλάκι μου, τώρα που σε βρήκα μου φεύγεις; Ό,τι είναι καλύτερο για σένα κοριτσάκι μου, αρκεί να είσαι καλά! Και να χαμογελάς ό,τι κι αν συμβαίνει! Φιλάκια γλυκιά μου!

xaroylita είπε...

Tί χαρά μου δίνεις που σε ξαναβλέπω εδώ, Μαράκι μου.. Δε φεύγω...

Αλλάζω δουλίτσα και ίσως χαθώ για λίγο.. Φιλί γλυκό και σε ευχαριστώ πολύ....

ΑΝΝΑ είπε...

Κοριτσάκι, ελπίζω να βρεις κάτι να σου αρέσει, να σε γεμίζει. γιατί αν η δουλειά σου δεν σε κάνει χαρούμενη, τότε βράστα.

Καλή τύχη και εμείς εδώ είμαστε

xaroylita είπε...

@ Boubou μου, έτσι είναι... Είναι πολύ σημαντικό να ξυπνάς το πρωί και να θές να πάς στη δουλειά. Να γουστάρεις....

Μ'αρέσει να δουλεύω... Όχι για χόμπυ, εννοείται...

Ευχαριστώ γλυκεια΄μου.. Τα λέμε...

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ,
'ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΡΑ' !
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

Christina Amana είπε...

Να κάνεις αυτό που γουστάρεις γλύκα μου!
Αρκεί να βρεις τον εαυτό σου και να τα έχεις καλά με εσένα!
Εμείς εδώ θα είμαστε όποτε γυρίσεις!
Φιλιά!

an-upomoni είπε...

Εύχομαι να βρεις αυτο που πραγματικά θελεις κ θα σε γεμίσει. Να είσαι καλά κ να περνάς καλα!! Σίγουρα θα μας λείψουν οι όμορφες αναρτήσεις σου κ η ζωντάνια που βγάζεις αλλά εδώ είμαστε, δεν χανόμαστε. Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα! Φιλιά πολλά! Να προσέχεις!

ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ είπε...

Καλημέρα Χαρούλα.Σου ευχόμαι από καρδιάς ότι καλύτερο στο νέο σου ξεκίνημα και εμέις θα είμαστε εδώ να μαθαίνουμε νέα σου.
Όλα θα σου πάνε πολύ καλά.Θα δεις...

travelbug είπε...

kali tixi se oti ki an kanis ke come bk soon! ise mia efxaristi nota stin kathimerinotita mas;)

xaroylita είπε...

@ Skorpies skepseis, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου... Να σαι καλά... Φιλί τεράστιο.

xaroylita είπε...

@ amana μου, είσαι πολύ πολύ καλή γλυκειά και όλα τα κάλά..

Αγκαλιά..

xaroylita είπε...

@ an_upomoni, καλή μου... Σε ευχαριστώ.. Πάντα μου λές καλά λόγια και είσαι εδώ.. Φιλί γλυκό και θα μιλήσουμε..

xaroylita είπε...

@ ΑΝ'ΑΥΤΟΥ, Καλημέραααααααα...Ευχαριστώ πάρα πολύ.. Κι εγώ ελπίζω για το καλύτερο. Φιλί και τα λέμε πολύ σύντομα εύχομαι.

xaroylita είπε...

@ Μarcella mou, :))) είσαι πολύ καλή.. Μ'αρέσει να είμαι ευχάριστη νότα στην καθημερινότητα των γύρω μου.. Μ'αρέσει να δίνω χαρά, μ'αρέσει να χαμογελάω και να κάνω τους άλλους χαρούμενους..

Θα επιστρέψω σύντομα. Φιλί τεράστιο.

zouzouna είπε...

Ηρθα, διάβασα, ήθελα να σχολιάσω, ήθελα ν' αφήσω γλυκό, με διέκοψαν....Μετά σε βρίσκω με το κουτάλι να τρως τον χαλβά ! Ντάξ τώρα... Νάχεις την γλύκα του πάντα.
Πάνω που σε βρήκα, φεύγεις. Να περνάς καλά, όμως όπου κι αν είσαι ότι κι αν κάνεις και να χαμογελάς.

bikaki είπε...

Τώρα τα ξεκαθάρισα...Μόνο δουλειά αλλάζεις,γιατί στην αρχή παρεξήγησα.
Δουλειά και διάθεση όμως μαζί θα αλλάξουν!
Με την ενέργεια που εκπέμπεις εσύ παιδί μου,πού να καταλάβουμε ότι είχες ζοριστεί?
Με την αισιοδοξία και το χαμόγελό σου,θα κερδίσεις και τους νέους συναδέλφους,ελπίζω να σε καταλάβουν γρήγορα...
Τί να πώ?Ευχές για καλή αρχή είχες πολλές..Περιμένω να "πιούμε" ξανά μαζί τον πρώτο καφέ της ημέρας!
Φιλιά Χαρουλιώ..

✿ margarita είπε...

Να κυνηγήσεις το όνειρό σου Χαρουλιτάκι μου..μη το αφήσεις να μείνει όνειρο!

Όποιο και να'ναι το αποτέλεσμα..τουλάχιστον εσυ προσπάθησες.

Να είσαι καλά,και μη στεναχωριέσαι
για τους εδω φίλους..εδω θα είμαστε να σε περιμένουμε!!

Σε φιλώ κοριτσάκι μου ***

xaroylita είπε...

@ Zouzouna μου εδώ θα είμαι καλή μου.. Απλά λίγο πιό αραιά για λίγο.. Όσο είμαι καλά στην υγεία εννοώ εδώ θα είμαι.. Τπτ δεν με κρατάει μακριά απο δώ...

Υπέροχος ο χαλβός.. Έρχομαι και για δεύτερο...

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ...

xaroylita είπε...

@ Bikaki μου είναι μεγάλη μου χαρά να σε βλέπω εδώ.. Ξέρω ότι περνάς και με βλέπεις αλλά είναι διαφορετικό όταν αφήνεις και τα σημάδια σου...

Δουλειά θα αλλάξω, τα πάντα μπορεί να αλλάξω αλλά εσάς δεν σας αλλάζω με τίποτα και για κανέναν....

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πραγματικά με κάνεις και κοκκινίζω....

Ευχαριστώ για τις ευχές όλων... Θα ήθελα αυτόν τον καφέ κάποια στιγμή να τον πιούμε κι απο κοντά.. Όποτε θές κι αν θές...

Φιλί κι αγκαλιά για σένα και την mislandfru και μια αγκαλιά για τα αγόρια.:))) και χαιρετίσματα σε όλους....

xaroylita είπε...

@ Εdelweiss: Θα το κυνηγήσω καλή μου... Μόνο αν κυνηγάς κα΄ποια πράγματα τα πιάνεις....

Ευχαριστώ για το φιλί. Το πήρα και ήταν πολύ ζεστό. Σαν την καρδούλα σου..

Φιλί και απο μένα

lena_zip είπε...

Άργησα αλλά δε σε ξέχασα...
Καλά ξεκινήματα νε έχεις Χαρουλίτα μου. Θα τον βρεις το δρόμο. Είμαι σίγουρη. Το θέλεςις πολύ και φαίνεται αυτό. Θα σε βρω στο δρόμο, να σε πιάσω από τον ώμο, να σου χαμογελάσω με το χαρούμενο γέλιο μου και να σε σπρώξω μπροστά.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Φεύγεις; Που φεύγεις πως φεύγεις; Καλά τι σας έχει πιάσει τώρα τελευταία και μας παρατάτε; Πάντως αν είναι για καλό εμείς θα είμαστε εδώ να περιμένουμε. Την αγάπη μου.

xaroylita είπε...

@ Lenaki μου, έρχονται στη ζωή μας άνθρωποι που μπορεί να αργουν αλλά είναι εκεί. Να μας κρατάνε απο το χέρι και να μας οδηγούν μπροστά..

Να μας δίνουν χαμόγελο και να νοιάζονται για μάς...

Εσύ είσαι ένας απο αυτούς και σε ευχαριστώ γι'αυτό... Θα μιλήσουμε...

Φιλί γλυκειά μου Λένα

xaroylita είπε...

@ Theogr .... Κηπουράκο μου, δε φεύγω.... Πως θα μπορούσα άλλωστε... Απλά θα είμαι λίγο πιό αραιά εδώ...

Αλλάζω δουλειά και τα τρεξίματα θα με κρατήσουν λίγο εκτός....

Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου. Είναι αμοιβαία....

Καλή σου μέρα καλέ μου

Stepas είπε...

Εύχομαι τα καλύτερα!

Φιλιά

Unknown είπε...

το σημαντικο είναι να προχωρήσεις την ζωή σου.....με οσο γίνεται καλυτερη επιτυχία....
οσο για μας θα πω...εδω θα ειμαστε βρε.....θα μπορείς να χαλαρώνεις λιγάκι μονο με την σκέψη....

καλή σου επιτυχία....

Σταλαγματιά είπε...

Μαζική έξοδο κάνουμε ;
Μάλλον η άνοιξη μας συνεπήρε όλους :))
Να περνάς μαγικά και να γυρίσεις κι εσύ εδώ στην παρέα μας!
Σε φιλώ γλυκά

xaroylita είπε...

@ Stepas πραγματικά σε ευχαριστώ που είσαι εδώ... Ειλικρινά δεν ξέρω αλλά δεν περίμενα να έρθεις...

Είπα κάτι που δεν έπρεπε... Αλλά έτσι ένιωθα.. Ξέρεις γιατί αναφέρομαι....


Σε ευχαριστώ για την ευχή σου...

Καλή τύχη σε όλους σας.. Και ελπίζω να τα πούμε σύντομα...

Φιλιά

xaroylita είπε...

@ Homemade, καλέ μου.... Πάντα χαλαρώνω μόνο και μόνο με την σκέψη μου σε εσάς...

Σε ευχαριστώ. Φιλί

xaroylita είπε...

@ Αναστασία μου :))) παρεξενεύτηκα λιγάκι για σένα.. Σε νιώθω όμως παραυτα..

Λίγο η άνοιξη λίγο απ'όλα...

Εγώ πάλι θέλοντας και μή... Αλλά δεν φεύγω.. Εδώ θα γυρνώ όποτε μπορώ...

Φιλί κι αγκαλιά γλυκειά μου

Skouliki είπε...

μα θα επρεπε να εισαι και χαρουμενη
τοσο λιγοι ανθρωποι εχουν την δυνατοτητα να κανουν κατι νεο !!

xaroylita είπε...

@ Skoulikaki είμαι και χαρούμενη.. Λίγο απ'όλα.....

Καλημέρααααααααααααααααα.

gatti είπε...

Να φροντίσεις να κάνεις αυτό που θεωρείς το καλύτερο για σένα. Οι δικές μας ευχές θα σε συνοδεύουν.

Για το blog μην ανησυχείς. Εμείς εδώ θα είμαστε. Θα μας ξαναβρείς και θα σε ξαναβρούμε. Αλλά τώρα προέχει να κάνεις αυτό που θέλεις εσύ για τον εαυτό σου.

Φιλιά!!!
:***

xaroylita είπε...

@ Gattouli μου.... Θα σας ξαναβρώ σύντομα.. Εννοείται αυτό....

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ.. Φιλιά

:)))

Laplace είπε...

ευχομαι ολα να πανε καλα
σε πειρμενουμε :)

xaroylita είπε...

@ Laplace καλως ήρθες...

Σε ευχαριστώ πολύ... Θα είμαι σύντομα εδώ. Φιλιά

eirini είπε...

Χαρουλίτα ελπίζω να σου πάνε όλα καλά και όπως ακριβώς τα επιθυμείς!
Εμείς εδώ θα σε περιμένουμε!
Φιλιά!!!

Υ.Γ. Γιατί όλοι αποχωρούν τον τελευταίο καιρό;!!!

xaroylita είπε...

@ Eirinaki καλό μου κορίτσι. Σε ευχαριστώ για τις ευχές μου....

Δεν αποχωρώ... Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους... Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές...

Απλά δεν θα είμαι πολύ συχνά εδώ για λίγο.... Μόνο για λίγο..

Φιλί και τα λέμε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΛΑ.