27/2/09

Oύφ..

Μετά από πολύωρο ψάξιμο...(εεε εντάξει όχι και τόσο πολύ) βρήκα ένα χαρταετό της προκοπής..

Πεταλουδο-χαρταετός... Λέτε να πετάξει;;;



Θα το δοκιμάσω..

Ήρθε η ώρα να την κάνω.. Να αφήσω πίσω μου την Αθήνα (που πραγματικά θα είναι πολύ όμορφη αυτές τις μέρες γιατί θα είναι άδεια) και να γίνω ένα με το μπουλούκι της Αττικο-Εθνικής οδού...εως ώτου φτάσω στον προορισμό μου.

*Μας αρέσει το πήξιμο τελικά..

Εύχομαι σε όλους να περάσετε ένα πολύ όμορφο τριήμερο.. Τα λέμε απο Τρίτη.

Φιλάκια πολλα.

19 σχόλια:

MOLEMOU είπε...

KALA NA PERASIS OPOU KAI NA PAS XARA,KAI SIGA STO DROMO DEN MAS BIAZI KANENAS

lena_zip είπε...

Καλά να περάσεις, να διασκεδάσει και αν γίνεται να ξεκουραστείς κιόλας.

Ωραία επιλογή το τραγουδάκι!

Φιλάκια.

✿ margarita είπε...

Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!!

..θα πετάξει γιατί να μην πετάξει?

Καλή αποκριά :)

Dreamy Cloud είπε...

Καλό πέταγμα να έχει!! Καλά να περάσεις..Φιλάκια!!!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

MONO O ΘΡΥΛΟΣ ΠΕΤΑ ΨΗΛΑ ! Τί ΤΗΝ ΗΘΕΛΕΣ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ 'ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΡΑ' ; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.........
ΦΙΛΙΑ ! ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΨΗΛΑ -ΠΟΛΥ ΨΥΛΑ !

Συννεφούλα είπε...

Υπέροχο το μπλοκάκι σου!!!

καλό τριήμερο και καλές πτήσεις :)

ΠΡΟΙΤΟΣ είπε...

Να περάσης καλά και εύχομαι ο αετός σου να φτάσει όσο ψηλά φτάνει η καρδιά σου

Unknown είπε...

καλά να περάσεις όπου και αν πάς
μακριά απο εδώ είναι πάντα καλά
και καλη επιστροφη

If...ιγένεια είπε...

Καλο τριημερο!

gatti είπε...

Αν και μάλλον άργησα, καλά να περάσεις Χαρά μου και να δεις τον αετό σου να πετάει ψηλότερα απ΄ όλους!!!

Πολλά φιλιά!

ΑΝΝΑ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΙΗΜΕΡΑΚΙ!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Υπέροχος ο χαρταετός σου. Ζηλέυω πολύ. Θέλω κι εγώ τέτοιο!!!! Καλά να περάσεις...

jacki είπε...

Να περάσεις σούπερ και η πεταλούδα σου να φτάσει ψηλά.. πολύ ψηλά.
Σε περιμένω να επιστρέψεις.
Φιλί.

an-upomoni είπε...

Elpizo na perases kala!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΑΕΤΟ;

xaroylita είπε...

@ Molemou: Ax σε ευχαριστώ καλέ... Σήμερα είδα τα σχολιάκια σου. Πέρασα souper..

@ Lena_zip: Γειά σου κουκλίτσα.. Όμορφα ήταν. Κι εμένα μου άρεσε το τραγούδι. Όλα τα τραγούδια. Είναι ένα κι ένα. Φιλιά.

@ Εdelweiss: Γειά σου καλή μου.. Καλησπέρα. Επέστρεψα και βαριέμαι τρελά.. Φιλί.

@ Dreamy-cloud.: ευτυχώς δεν έβρεξε...Φιλάκια..


@ Σκόρπιες Σκέψεις: Που είσαι χαρά μου.. Θρυλάρα.. εννοείται.

Φιλάκια πολλά πολλά.

xaroylita είπε...

@ Συννεφούλα¨: Καλως όρισες στο μπλοκάκι μου.. Ευχαριστώ πολύ.

@ Proitos: Eυχαριστώ φιλαράκι..

@ Ηοmemade: Γειά σου κι εσένα..Ευχαριστώ .. Πέρασα πανέμορφα..

@ Ιf_igeneia: Kalως ήρθες στο ημερολόγιο μου..

Θα τα λέμε εεε. Φιλιά.

xaroylita είπε...

@ Gatti: Gattouli δεν πειράζει σιγά.. Περάσαν γρήγορα οι μέρες.. Φιλάκια πολλά πολλά..

@ Βοubou: Sε ευχαριστώ κι εσένα για τις ευχές σου..

@ Πράσινη κλωστή δεμένη: Πέρασα σούπερ. Δεν είναι πολύ όμορφος. Κι εγώ εντυπωσιάστηκα. Φιλιά.


@ Jacki: Πέταξε ψηλά ψηλά.. Και ήταν υπέροχα.. Φιλιά πολλά καλή μου. Αγκαλίτσα... τεράστια όμως χρειάζομαι..

xaroylita είπε...

@ an_upomoni: Γύρισα. Πέρασαν γρήγορα οι μέρες αλλά ήταν πολύ όμορφα.. Φιλιά.

@ jk: Ζηλεύουμε;;; Να σου πάρω κι εσένα καλέ μου.. Πέταξε ψηλά... πάντως. Φιλάκια και σε ευχαριστώ...