23/2/09

Έκτακτο

ΜΑΖΙΚΗ ΔΙΑΚΟΠΗ "ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ" ΣΤΑ BLOGS!!! - ΕΠΕΙΓΟΝ!!!!!

To παρακάτω κείμενο είναι ανάρτηση του φίλου "Busy bee".

Μετά από σχετικά mail που έλαβα από άλλους μπλογκερς, αλλά και από ιδία αντίληψη, πριν 30 λεπτά περίπου υπήρξε μαζική διακοπή παρακολούθησης μπλογκς, χωρίς να έχουν προβεί σε καμία σχετική ενέργεια οι ίδιοι οι μπλογκερς!!!!
Σε μένα προσωπικά, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να έγινε ταυτόχρονη διακοπή γύρω στους 25 μπλογκερς!
Προσωπικά εγώ δεν έκανα καμία διακοπή, αλλά ούτε και από άλλους μπλογκερς από όσα με ενημερώνουν!!!!!!!
Αναφέρομαι στους "ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ" και στο "Παρακολουθήστε αυτό το ιστολόγιο"
που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε στο side-bar!!!!
Αν η επιλογή ήταν από τους μπλογκερς κατανοητό!!!
Αν όμως ΔΕΝ ήταν επιλογή μας(από μένα όπως προανάφερα δεν ήταν σίγουρα) κάτι άλλο συμβαίνει και καλό θα ήταν να μην το πάρουμε ελαφρά ως ζήτημα με τα όσα συμβαίνουν τελευταία στη blogόσφαιρα. Και εννοώ όλους εκείνους που προσπαθούν να ελέγξουν τη ροή πληροφοριών και την ελεύθερη έκφραση μέσα από αυτά...

Μήπως ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει??????


Υ.Γ: Τί να πώ.. Ξαφνιάστηκα κι εγώ.. Μόλις το είδα στο μπλόκ μου. Είναι σα κάποιος να παραβίασε τον προσωπικό μου χώρο.. Δε με νοιάζει που λείπουν 10-11 φίλοι απο το side-bar. Είναι εδώ έτσι κι αλλιώς και μου το δείχνουν.. Το θέμα είναι το γιατί..

Καλό βράδυ.

15 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Καλησπέρα..
ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ στο μπλόγκ μου..
το θέμα είναι το "γιατί"..

και άλλο θέμα μεγάλο, είναι οτι σε πολλά φιλικά μπλόγκ δεν μπορώ να καταχωρήσω σχόλιο.. κι αυτό είναι χειρότερο, γιατί είναι σαν να διακοπτεται ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων..

ας ελπίσουμε οτι θα επανέλθει η κατάσταση σύντομα..

lena_zip είπε...

Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσους αναγνώστες είχα αλλά πρέπει σε μένα να λείπουν 3. Δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να είναι γενικό το κακό. Όντως όποιος ξέρει ας μας πει τι μπορεί να έχει γίνει.

kakos lykos είπε...

Εγώ είδα να λείπουν 7, τσεκάροντας το profil των bloggers που υποτίθεται ότι αφαίρεσαν το blog μου από την λίστα παρακολούθησης, παρατήρησα ότι δεν τους εμφανίζει καθόλου να παρακολουθούν κάποιο blog.
Έχει συμβεί μόνο σε ορισμένους bloggers αυτό, και μοιάζει σαν να μας έσβησαν από την παρακολούθηση.
Ίσως να είναι κάποιο προσωρινό πρόβλημα της υπηρεσίας, θα δείξει.

SummerDream είπε...

Χαρούλα κι εγώ τα ίδια έπαθα. Δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει. Από εμένα διαγράφηκαν μόλις 3 αναγνώστες.

neni είπε...

Και από μένα διαγράφηκαν πολλοί αναγνώστες και δεν ξέρω καν το λόγο.Το είδα που το έγραφες στα σχόλια μου και πρόσεξα και εγώ τους δικούς μου.Ποιός τους σβήνει;Και για πιο λόγο;
Τα νεύρα μου.

jacki είπε...

Το διάβασα και στο μπλοκ του νιοκ... Και σε μένα συνέβει. Και εγώ δε διέκοψα καμία παρακολούθηση αλλά μάλλον κάποιοι άλλοι κινούν τα νήματα.
Καλημέρα.

Σπύρος είπε...

Παιδιά μήπως είναι θέμα κάποιου bug λεω για να εξετάσουμε αυτό το σημείο , εγω δεν είδα πάντως κάτι περιεργο στο δικο μου ιστολόγιο ευχομαι να μην είναι κατι επιλήψιμο

xaroylita είπε...

Kαλημέρα σε όλους.. Δεν ξέρω τί γίνεται.. Το μόνο που έχω να πώ είναι κρίμα. Γιατί μάλλον, σα γατούλα που είμαι, μυρίζομαι ότι έχουν "διαγραφε" όλοι αυτοί οι φίλοι που κάτι έχουν να πούν στα μπλόκς τους για τις κυβερνήσεις κλπ κλπ..

Μόλις έμαθα ότι του φίλου http://molemou1.blogspot.com/ ή Μοlemou όπως γνωρίζεται διαγράφηκαν τα ιστολόγια του.. Έφτοιαξε καινούργιο μεν αλλά..

Τί να πώ. Ελπίζω να μη μας βρεί κανα κακό...

Φιλάκια πολλά σε όλους.

* Θέλω να πώ ότι αν έχω διαγραφεί απο κανένα μπλόκ να έρθετε να μου το πείτε κι εγώ θα τρέξω να βάλω ξανά την μουρίτσα μου...


ΦΙΛΑΚΙΑ

xaroylita είπε...

Hey folks,

You may have noticed the number of your public Followers has decreased
over the last few hours. We are in the process of integrating with
Friend Connect.


There is small set of users that already use both Blogger Following
and Friend Connect. To avoid linking the profiles of Blogger and
Friend Connect users without their permission, we have set these users
to "anonymous". They are still following privately and will able to
make themselves public again.


With the official launch of the Friend Connect integration, we will
communicate with the affected users to encourage them to reset their
relationship to public. To reiterate, the number of Followers has not
changed, and we believe that the launch will improve the visibility of
your blog and community. We will post more details on Blogger Buzz and
here as the launch approaches.


Thanks for your patience,


Gatsby
The Blogger Team

Στο blogger οφείλεται το πρόβλημα λοιπόν, τέλος στην κατάσταση συναγερμού :)

Εύχομαι το πρόβλημα να επιλυθεί γρήγορα...

Το κείμενο το βρήκα εδώ
http://groups.google.com/group/blogger-help-troubleshoot/browse_frm/thread/b1c638731a27ba37#


Na kai η απάντηση στο θεματάκι μας... Από την φίλη Mantinada.

busy bee είπε...

Το "σύστημα" μάλλον συνεχίζει να μην δουλεύει σωστά...δεν μπορώ να προστεθώ στους "αναγνώστες" σου!!!!
Σε ανάρτησα όμως στην λίστα των ιστολογίων μου!!!
Την καλημέρα μου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΘΕΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ 10 ΑΤΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ.ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ .ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΜATRIX ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΧΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ FOLLOWERS HGOOGLE.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ.Π.Χ ΣΤΗΝ an-upomoni.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ;

✿ margarita είπε...

Oλοι το ίδιο πάθαμε..τουλάχιστον τώρα γνωρίζουν τα παιδιά που "εξαφανίστηκαν" ότι δεν κάναμε διακοπή εμείς..και απ'την άλλη τώρα γνωρίζω κι εγώ ότι δεν δυσαρέστησα άθελά μου κάποιους ούτως ώστε να κάνουν οι ίδιοι διακοπή..

Καλημέρα κορίτσι :)

xaroylita είπε...

@ jk

@ Edelweiss

Kαλημέρααα.. Μάλλον η google έχει πρόβλημα.. Δεν μπορώ να μπώ καν στο gmail.

Υπερφόρτωση; Τί να πώ. Είμαστε και πολλοί.

Φτού μας να μη μας ματιάξω..

Αλλά δε μασάμε.. Φιλάκια πολλά

Bella Mallu Art είπε...

και γώ νόμιζα οτι με νόμισαν για ψωνισμένη και έφυγαν με το που έβαλα κάτι αναρτήσεις!!!δεν το ήξερα ούτε γώ!!!xaroulita μου λείπει η φατσούλα σου!!!

xaroylita είπε...

@ vasia παραπονιάρα.. Ήρθα τρέχοντας μόλις διάβασα το σχόλειο σου και τώρα με έχεις πάλι εκεί. Φιλάκια πολλά πολλά.