10/2/09

Πολύ χαρά σήμερα!!!!

Καλό είναι αυτό, εεεε!!! Μάλλον.

Γιατί να μην είναι; Δεν πολυδούλεψα.. Για την ακρίβεια " Δεν δούλεψα καθόλου "..

Θα φύγω νωρίτερα από την δουλειά, έκανα shopping therapy την ώρα που δούλευα (υποτίθεται) , πήρα ένα πολύ όμορφο δώρο από την jacki μας, κι ένα χαμόγελο που χρειαζόμουν τρελά, από την Νeni μας...

Τί αλλο θές. Να σε σκέφτονται και να σε νοιάζονται οι φίλοι σου!!! Έστω και e-φίλοι σου!!!

*Το εκτιμώ πολύ αυτό...




Πρέπει να φύγω.. Δεν θα προλάβω... Έχω τόσα πολλά να κάνω και το χειρότερο είναι ότι έχω "ένα θεματάκι με το χρόνο"..

Δεν μου φτάνει με τίποτα όμως.. Φιλάκια πολλά πολλά και τα ξαναλέμε σύντομα..

Να περνάτε καλά και να χαμογελάτε...

37 σχόλια:

molemou είπε...

H XAROULA EXEI XAROULES,PANTA XARES XARA ME THN XAROULA NA TRAGOUDA,OLES TOU KOSMOU H KIRIAKES.

jacki είπε...

Χρόνια σου πολλά κοπέλα μου καλή.. Τελικά σε θυμήθηκα.. Τι τα θες.. Ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι.. Όλα τα καλά του κόσμου για σένα μάτια μου.

Dreamy Cloud είπε...

Γιατί να μην είναι καλό;!! Πάντα έτσι χαρούμενη να είσαι!! Φιλάκια πολλά!!!

an-upomoni είπε...

Χρονια πολλά κ ευτυχισμένα! Να σαι πάντα καλά κ να χαμογελάς...

*Κορίνα* είπε...

Γιορτάζεις από ότι κατάλαβα ε?
Πολύχρονη λοιπόν κ από μένα!
Πάντα να είσαι έτσι μέσα στη χαρά!!
Φιλιά πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΧΑΡΕΣ.ΟΣΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΧΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΟΣΑ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΧΙΟΝΙΑ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΣ AVATAR ΤΗ Mini ;

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά ... πάντα να γιορτάζεις με τόση χαρά ... και να την μοιράζεις έτσι απλόχερα και με μας τους e-φίλους.

neni είπε...

Άφησε την διεύθυνση του σπιτιού σου στο e-mail μου αν μπορείς σε παρακαλώ.Θέλω να σου στείλω μια κάρτα για να σου μείνει για πάντα το χαμόγελο που σου χάρισα σήμερα.
Θα περιμένω.Φιλί γλυκό.

lena_zip είπε...

Χρόνια σου πολλά καλή μου Χαρουλίτα. Να είσαι πάντα χαμογελαστή. Εγώ αγαπάω τα χαμόγελα, τις καλές διαθέσεις, τις ζεστές καρδίες, τους γλυκούς ανθρώπους. Κι εσύ τα έχεις όλα αυτά. Χρόνια σου πολλά και φιλάκια.

lena_zip είπε...

Ααααα ξέχασα...να ήμουν από μια μεριά να ακούω το Χειμωνιάτικο Πρωί της Βιτάλη! Μου αρέσει αυτό το τραγούδι.

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ! 'ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΡΑ' !
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ !

tzonakos είπε...

Αυτά ειναι :)
Χαρούμενη γυρίζει απο του Ψωνόπουλου !
Κι εγω εφυγα νωρίτερα σημερα και πολυ το φχαριστήθηκα.
Να θυμηθώ να κάνω ενα shopping therapy, σύντομα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χρόνια σου πολλά Χαρουλίτα μου, Καλά και Χαρούμενα, με Υγεία και Πρόοδο!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

✿ margarita είπε...

Xρόνια πολλά πολλά!!
Πάντα γελαστή και χαρούμενη..πλαισιωμένη με αγαπημένους και καλούς φίλους Χαρουλιτάκι!

Φιλί ****

MARINOS είπε...

Χρόνια σου πολλά - πάντα υγεια και δημιουργία!

xaroylita είπε...

@ Molemou, έχει χαρούλες η Χαρούλα.. Και θα συνεχίσει.. :))) Να σαι καλά ρε παιδί.. Τα λέμε. Φιλιά.

xaroylita είπε...

@ Jacki moy, σε ευχαριστώ πολύ. Ξέρω ότι με σκέφτεσαι πάντα. Και να το ξεχναγες δεν θα σου έλεγα τίποτα.. Αγκαλίτσα γλυκειά καλή μου!!!

xaroylita είπε...

@ Dream_ cloud, σε ευχαριστώ κι εσένα πάρα πολύ.. Αν και δε μου αρέσει η συννεφιά, η δικιά σου είναι ονειρική.. Φιλάκια πολλά

xaroylita είπε...

@ Αn-upomoni, ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου. Χάρηκα που σε γνώρισα. Και ότι θές εδώ είμαι. Καλημέρα..

xaroylita είπε...

@ Aραχνούλα μου, καλά κατάλαβες.. Γιόρταζα χθές... Αν και πολύ δεν το θυμούνται γιατί δεν με λένε Χαραλαμπία.. Φιλάκια spider..

xaroylita είπε...

@ jk τί καλό είναι αυτό.. Σε ευχαριστώ τόοοοοοοοσο πολύ.. Θα έρθω θα έρθω και σε σένα.. Καλησπέρα...

xaroylita είπε...

@ Μεταλλαγμένε μου, σε ευχαριστώ κι εσένα για τις ευχές σου.. Τα λέμε σύντομα.. Καλά να περνάς

xaroylita είπε...

@ Νενακι μου, τί να πώ σε σένα. Δεν έχω λόγια.. Περιμένω πώς και πώς.. Σε ευχαριστώ για όλα.. Την καλησπέρα μου κι ένα φιλί στα μάγουλα....

xaroylita είπε...

@ Lenaki μου... Δυστυχώς το έχασα γιατί πλακώσαν οι επισκέψεις στο σπίτι.. Άλλη φορά και θα πάμε μαζί. Θα στο φέρω σε λίγο να το ακούς το τραγουδάκι στην Αγάπη...

Με έπιασες φαντάζομαι.. Φιλιά

xaroylita είπε...

@ Δημήτρη μου, σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ.... Να σαι καλά βρε αγόρι.. Καλή συνέχεια.

xaroylita είπε...

@ Tzonako πάντα γυρίζει χαρούμενη από του Ψωνόπουλου.. Ποιός δεν γυρίζει άλλωστε.. Να πάς , να πάς.. Κάνει καλό στην υγεία, γιατί στην τσέπη άστα.. Καλημέρα σου

xaroylita είπε...

@ Φύρδιν-μήγδην σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.. Που με θυμήθηκες και που περνάς απο δώ. Την καλημέρα μου.

xaroylita είπε...

@ Εdelweiss γλυκειά μου, αγκαλιά σου στέλνω και ένα τεράστιο ευχαριστώ..

Φιλάκια πολλά.

xaroylita είπε...

@ ΜΑΡΙΝΟΣ ...Νέος φίλος.. Τί χαρά. Καλωσόρισες στο μπλοκάκι μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Να περνάς να σε βλέπουμε.. Καλή συνέχεια.

Απο Κύπρο εεε. Να σαι καλά ρε παιδί.

Μαρία Έλενα είπε...

Μια Χαρά στη ζωή μας χρειάζεται.
Φιλάκια ...

xaroylita είπε...

@ Αχ πόσο γλυκό... " Μαρία Έλενα " Καλωσόρισες στο ημερολόγιο μου.. Την καλησπέρα μου...

lena_zip είπε...

Μια Βιτάλη την χτυπάω άνετα...μόλις χαλαρώσει λίγο το πρόγραμμα. Προς το παρών ας την ακούσουμε διαδικτυακά παρεά.

xaroylita είπε...

@ Eννοείται, Lena.. Kαλό απόγευμα..

mahler76 είπε...

πάντα τέτοια!!!!! Καλημέρα!

xaroylita είπε...

@ Σε ευχαριστώ καλέ μου, mahler.. Καλημέρα...

gatti είπε...

Γιόρταζε το κοριτσάκι μας; Αν και καθυστερημένες οι ευχές, αφού τα πάω πολύ καλά με τα γενέθλια, αλλά καθόλου καλά με τις γιορτές...

Χρόνια Πολλά Χαρά μου, να είσαι πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη!

Να έχεις υγεία, να αγαπάς και να αγαπιέσαι!

Φιλιά! :**

xaroylita είπε...

***** Gattouli μου!!! Δεν υπάρχουν καθυστερημένες ευχές. Όλες ευπρόσδεκτες είναι.. Σε ευχαριστώ καλή μου.. Την καλημέρα μου ...