9/2/09

Να μη γκρινιάξω λίγο.. :-)

Βράδιασε... Παρόλα αυτά, παραμένει Δευτέρα.. Πολύ εκνευριστική μέρα! Αρχή της εβδομάδας.. Πρέπει να κάνεις ένα σωρό πράγματα, να συμμαζευτείς απ'το αραλίκι του Σαβ/κύριακου, να κάνεις τον προγραμματισμό σου στη δουλειά για όλη την εβδομάδα, να τ'ακούσεις από το αφεντικό σου γιατί δεν πρόλαβες να κάνεις αυτό που σου είπε, μέσα στα τόσα άλλα, να κάνεις τον ταξιτζή για τα του γραφείου, να διαβάσεις αγγλικά πρίν το φροντιστήριο γιατί το Σαβ/κύριακο μην πω τί έκανες!!!!!!!!

Πολύ θα ήθελα να ήταν Σάββατο σήμερα. Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν είναι.. Αύριο Τρίτη έτσι..??? Άντε να περνάνε οι μέρες για να έρθει..

Μη με ρωτήσετε.. Δε θα σας πώ...

Η πιό ωραία μέρα και νύχτα του Φεβρουαρίου, πάντως θα είναι αυτή που θα πάω Μάλαμα. Τον περίμενα πώς και πώς... Άυριο ίσως τα πιώ με την Βιτάλη και προς το τέλος της εβδομάδας με τον Χαρούλη. Φούλ, το πρόγραμμα.... Προς το παρών ακούω την φωνάρα της...

"Όλες του κόσμου οι Κυριακές"

Όλες του κόσμου οι Κυριακές
λάμπουν στο πρόσωπό σου...
Τι χρώματα, τι μουσικές
μες στο χαμογελό σου!

Σαν τη φωτιά είσαι ζεστός,
είσαι ο ίδιος ο Χριστός,
ένας Χριστός της γειτονιάς,
που ξέρει τι θα πει χιονιάς...

Τι όμορφο να σ'αγαπώ
και να σε καρτεράω,
να σου γλυκαίνω τον καημό,
να σε παρηγοράω

Σαν τη φωτιά είσαι ζεστός,
είσαι ο ίδιος ο Χριστός,
ένας Χριστός της γειτονιάς,
που ξέρει τι θα πει χιονιάς...


Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Σας ζάλισα πάλι εεε. Φιλάκια και καλό βράδυ σε όλους!!!

17 σχόλια:

lena_zip είπε...

Μετρώ κι εγώ τις μέρες για να έρθει το Σάββατο. Άτιμη μέρα η Δευτέρα.
Και Μάλαμας και Βιτάλη και Χαρούλης και Αλεξίου...μια χαρά...τέλεια!

xaroylita είπε...

@ Lena_zip: Αχ.. Ναι lena... Πολύ άτιμη η Δευτέρα. Και η Τρίτη και η Τετάρτη. Η Πέμπτη εεε, έτσι κι έτσι.. Η Παρασκευή, αγαπημένη μου. Τη λατρεύω αυτή τη μέρα. Καλά για το Σ/Κ ούτε συζήτηση. Ελπίζω να κατάφερω να πάω σε όλους αυτήν την εβδομάδα.. Βιτάλη σίγουρα.. Φιλί για καληνύχτα.

Dreamy Cloud είπε...

Έχεις προσαρμοστεί μια χαρά στο ωραίο ΣΚ σου και σου έρχεται η Δευτέρα.. Μια ζωή απροσκάλεστη αυτή η μέρα!!Υπομονή μέχρι την Παρασκευή και καλά να περάσεις, όπου κι αν πας!

Φιλάκια!!!

xaroylita είπε...

@ Dreamy Cloud: Έτσι ακριβώς.. Όπως τα λές είναι συννεφάκι μου.. Μια ζωή.. Σε ευχαριστώ να'σαι καλά.

Καλό βράδυ..

Ανώνυμος είπε...

Με τέτοιο φουλ πρόγραμμα και βρήσκεις και χρόνο για να γκρινιάξεις... μπράβο σου, είσαι φοβερή... Ζηλεύω πάντως λίγο με όλες αυτές τις μουσικές διαδρομές...

Και όμως αυτή η Δευτέρα μας χαρίζει ένα υπέροχο Φεγγάρι που δεν θα το έχει η Κυριακή μας...

Φιλί και καλό βράδυ.

Γιάννης Παππάς είπε...

πολυ έξω βγαίνουμε
και κακομαθαίνουμε
εν μέσω κρίσης
καλά να περάσεις στον
Μάλαμα

Ανώνυμος είπε...

KALA ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙς ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ!!!!

ΦΙΛΙΑ

next_day είπε...

Μάλλον όλοι μετράμε τις μέρες για το κάθε Σαββατοκύριακο...
Σκέψου όμως ότι εάν δεν ερχόταν η Δευτέρα δεν θα ερχόταν ποτέ και το ΣΚ!!!
Υπέροχο τραγούδι...Τρομερή φωνή!!!
Καλημέρα!!
Τρίτη σήμερα!!!

Dimitra Andritsiou είπε...

Αχ, εγώ πάλι μισώ τις Κυριακές τα βράδια (που λέει κι ο Μάλαμας). Τότε ανακαλύπτω με αγωνία ότι δεν έκανα τίποτα από αυτά που έπρεπε να ετοιμάσω το Σ/Κ και αγχώνομαι!

Τέλος πάντων... βδομάδα είναι, θα περάσει.

Εγώ παρεπιπτόντως τα ήπια με τον Θηβαίο την περασμένη Τετάρτη! Για να δούμε αν θα μας έρθει κανένας άλλος τώρα! Στείλε το Μάλαμα, πλιζζζζζζ!

Καλημέρα

Dimitra Andritsiou είπε...

Καλέ ξέχασα να σχολιάσω το τραγούδι!

Αγαπημένο μου και μοναδικό. Η φωνή της Χαρούλας αξεπέραστη!

Αυτά! Φιλιά

neni είπε...

Γιορτάζω..γιορτάζω μ΄ακούτε που το φωνάζω;;;

Χρόνια πολλά γλυκιά μου!Ότι καλύτερο!

gatti είπε...

Τι τραγουδάρα αυτή της Χαρούλας!

Προσωπικά πρέπει να είμαι από τους λίγους ανθρώπους που δεν τους ενοχλεί η Δευτέρα. Κι αυτό γιατί... δυστυχώς δουλεύω τις Κυριακές. Οπότε τις Δευτέρες έχω μπει ήδη στο λούκι!

Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο. Ετσι ένοιωθα κι εγώ για τις Δευτέρες πριν αρχίσω να δουλεύω Κυριακές. Δεν αντέχεται αυτό το πράγμα.

Η λύση είναι οι ωραίες σκέψεις. Οπως αυτή η γλυκιά αναμονή για να πας στον Μάλαμα.

Φιλιά, γλυκιά μου!
Να περνάς καλά!
:))

jacki είπε...

Θα έρθει και το Σάββατο.. Το τραγούδι υπέροχο..
Τι όμορφο να σ'αγαπώ
και να σε καρτεράω,
να σου γλυκαίνω τον καημό,
να σε παρηγοράω

xaroylita είπε...

Πω πω.... Αγχώθηκα τώρα... Καλώς τους όλους...

@ Οδοιπόρε μου, άμα το'χεις στο αίμα σου να γκρινιάζεις, βρίσκεις χρόνο.. Και άμα δεν το έχεις, αλλά σ'αρέσει πάλι βρίσκεις χρόνος.. Σε ευχαριστώ πολύ. Καλησπέρα....


@ Γιάννη, δεν πολυβγαίνουμε γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι.. Απλά πέσανε όλοι οι αγαπημένοι μαζί. Αδυναμίες είναι΄.. Σ'ευχαριστώ πάντως. Καλή συνέχεια.


@ Παπαρούνα γλυκειά μου, σε ευχαριστώ, να σαι καλά.. Και για το κοπλιμέντο στο "ερωτας κι αγάπη".. Θύμισε μου να σε κεράσω.. Καλή σου μέρα.

xaroylita είπε...

@ Νext_day, όλοι δυστυχώς τις μετράμε τις μέρες μέχρι το Σ/Κ.. Tί να κάνουμε. That's life.. Συνεχίζουμε όμως ακάθεκτη.. Τα φιλιά μου.


@ Αμελοδήμητρα γειά σου!!!! Ωραίος ο Θηβαίος; Πού θα πρωτοπάω ρε γα....!!! Όχι τίποτε άλλο. Θα μείνω πανί με πανί.. Μήπως να αραιώσω λίγο το πρόγραμμα.. Λες εε. Θα πάω κι εκεί αργότερα.. Μάκια.


@

xaroylita είπε...

@ Νenaki μου, γλυκό, σε ευχαριστώ τόσσσσσοοοοοοοοοοοοοοοο πολύ για τις ευχές σου.. Να σαι καλά κι εύχομαι και για σένα ότι καλύτερο στην ζωή σου!!! Σε φιλώ κι ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε κι απο κοντά...


@ Gattouli!!!!!!!! Πόσο καιρό έχω να σε δώ; Να σου πώ κάτι.. Κάποιο διάστημα δούλευα κι εγώ Κυριακές αλλά πάλι ίδια μου φαινόταν η Δευτέρα... Τσαγκαροδευτέρα όπως και να έχει... Όλα τα στραβά και τα ανάποδα εκείνη την μέρα συμβαίνουν..

Η Χαρούλα, αγαπημένη.. Το συγκεκριμένο τραγούδι απ'τα καλύτερα της..

Ωραίες σκέψεις εεεε. Το παλεύω... Φιλάκια πολλά και χάρηκα που σε είδα..

xaroylita είπε...

@ jacki μου, κοριτσάκι μου!!! Τί να πώ. Με συγκίνησε ιδιαίτερα η "επιστροφή" σου...

Το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν έφυγες ποτέεεεεεεεε!!!!!

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου..

Να'σαι καλά κοριτσάκι μου.. Μιλάς πάντα στην καρδιά μου!!!

Αγκαλιά :)))))