7/2/09

Νυχτερινές ιστορίες..

Οι μέρες κυλούν "ανήσυχα"... Όλα είναι περίεργα.. Έτσι μου φαίνονται τουλάχιστον.. Κάθε μέρα ένα διαφορετικό γεγονός έρχεται, να ταράξει την ηρεμία μου. Λίγο τα γεγονότα, λίγο τα προσωπικά.. Λίγο απ'όλα..

Σάββατο βράδυ, σήμερα. Κάτι ήθελα να κάνω.. Να βγώ έξω για ποτάκι, ίσως κανά σινεμά!!! Αλλά, τελικά έμεινα μέσα, παρέα με το net. Τι βρίσκω πολύ να περνάω την ώρα μου εδώ.. Κάποιος blogoφιλος είχε πεί ότι η ζωή είναι εκεί έξω.. Έχει δίκιο ναι μεν αλλά..

έβαλε κρύο....απότομο και με χάλασε.



Περιμένω κάτι που δεν έρχεται...... και τρελένομαι! Θέλω να γράψω ποιήμα και δεν μπορώ. Θέλω να δώ τηλεόραση και δεν βρίσκω ενδιαφέρον.. Δε παίζει και τπτ της προκοπής αυτό το χαζοκούτι!!!

Ακόμη κι ο "Γατούλης" μου έχει εκνευριστεί και με δαγκώνει.. Νιώθω σαν να είναι όλα εναντίον μου.. Είμαι υπερβολική εεε! Μπορεί. Μπορεί και όχι.

Πρίν ξεκινήσω να γράφω, έκανα blogoτσαρκα κι έπεσα πάνω στο χωματόδρομό της.. φίλης "Νeni"..Πολύ γλυκειά ανάρτηση, παρεπιπτόντως.. Αυτό το κορίτσι έχει το χάρισμα να μου μεταδίδει τις καταστάσεις που ζεί!!! Δεν ξέρω αν έχετε νιώσει ποτέ έτσι.. Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα... :), να ζείς την χαρά του άλλου...

Τες πα.. Μου έστειλαν κάτι φωτογραφίες σήμερα. Οι διαφορές ανάμεσα στους άντρες και στις γυναίκες λέει. Στον τρόπο που σκέφτονται δηλαδή.. Γέλασα πολύ, γιατί είναι πολύ αληθινές..





















Μήπως να βάλω ποτάκι!!! Μια χαρά μου ακούγεται..

Άντε, να πάνε τα φαρμάκια κάτω.. Kαλό ξημέρωμα να έχετε..

Υ.Γ: Έίχα κι άλλες να ανεβάσω αλλά ήταν ακατάλληλες.. ;)

20 σχόλια:

Skouliki είπε...

xaxax πολυ καλες φωτο..

αααα ζηλεψα και εγω ποτο θα βαλω

xaroylita είπε...

@ Skouliki: Γειά σου ρε, Σκουλίκι.. Και σύ εδώ; Την καλύτερη δουλειά.. Στην υγειά σου!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

άντε στην υγείά σας
η ζωήέίναι μέν εκεί έξω
αλλα καμιά φορά κλά είναι και
μέσα .
όλα σχετικά είναι
καλή διασκέδαση
έχει και σούπα μετά το ξενύχτι?

xaroylita είπε...

@ Γιάννη: Ευχαριστούμε... Τα καλύτερα μέσα... Όλα είναι σχετικά όπως προ είπες. Επίσης ότι κι αν κάνεις. Σούπα; Μπά... Ποτάκι μόνο με τα διάφορα, ξέρεις. Κανα ξυροκάρποι και plastic food.

Φιλιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΗΝ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ.ΦΟΒΕΡΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ.ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

mahler76 είπε...

φοβερές οι φωτογραφίες και τόσο αληθινές...όσο για την έμπνευση ή την διάθεση, δεν "εκβιάζονται". Καλώς ή κακώς έρχονται μόνες τους.
Καλό υπόλοιπο Κυριακής.

xaroylita είπε...

@ jk: Να σαι καλά skroutzako μου. Δεν είναι φοβερές οι φωτό; που να δείς και τις άλλες.. Καλημέρα

xaroylita είπε...

@ mahler: Όχι δεν εκβιάζονται γλυκειέ μου.. Σε ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι τα καλύτερα.

Lefki είπε...

Ωραίες οι φωτογραφίες κι ακόμα καλύτεροι οι Nirvana!
Καλημερα :-)

xaroylita είπε...

@ Λευκή: Καλημέρα και για σένα..:))) Σε ευχαριστώ πολύ.. Τα καλήτερα, παίζουν οι uzuburaioi....Καλή συνέχεια.

*Κορίνα* είπε...

Το ήπιες το ποτάκι σου τελικά χθες?
Εγώ του έδωσα και κατάλαβε... Τι κρασί ήπια, τι ποτό.. Άσε! Οι φωτογραφίες είναι τέλειες!
Φιλιάα!!

xaroylita είπε...

@ spider: Μόνο ένα; Άστα.. Thanks.. Ρε, γαμώτο. Ήθελα να ανεβάσω και τις υπόλοιπες αλλά δεν μου επιτρέπεται.. Φιλιά και σε σένα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:) :) :) Κρίμα που δεν μπορείς να τις βάλεις! Αστείες και.. σοφές!

Καλημέρα!!!

xaroylita είπε...

@ Nikolas: Nai πολύ κρίμα Νικόλα μου.. Το σκέφτομαι... Αλλά όχι. Είπαμε, ακατάλληλα δεν φιλοξενεί τούτο εδώ το μπλόκ. Τέλος. Το ξεχνάω.. Την καλημέρα μου

lakis είπε...

Πλάκα έχουν. Η μάχη των φύλων δεν θα λάβει ποτέ τέλος. Μέρα καλή

xaroylita είπε...

Λάκης Φουρουκλάς: Πολύ όμως.. Αιώνια Λάκη μου.. Καλή μέρα και σε σένα.

Ανώνυμος είπε...

Διάθεση δεν είχες … αλλά τελικά μας έκανες και γελάσαμε λιγάκι … έβαλες και την πιο όμορφη μουσική … μια χαρά τα κατάφερες !!

xaroylita είπε...

@ Mεταλλαγμένος: Είδες έτσι; Χαίρομαι να σας κάνω να γελάτε..

Για τη μουσικούλα ευχαριστώ τους uzuburu-buru, όπως έχω πεί πολλές φορές και ιδιαίτερα το Bikaki για τα τρία τελευταία τραγούδια.. Όχι ότι δεν μπορώ να φτοιάξω δικό μου ραδιάκι.. Απλά γιατί οι επιλογές τους είναι "the best of the best".

Εγώ ανεβάζω αλλού μουσικούλα... Την Καλησπέρα μου.

Kαλό απόγευμα..

molemou είπε...

TI EGINE AKOMA NA SIKO8IS APO TI SOURA XIK XIK;KALHSPERA KAI KALH EBDOMADA

xaroylita είπε...

@ Molemou: Καλώς τον.. Καλά θα'τανε ρε.. Να γλύτωνα και την δουλειά.. Καλησπέρα και για σένα καλή εβδομάδα και γενικά όλα καλά.