6/2/09

"Amber Alert"

Kαλημέρα! ! ! Όταν ξεκίνησα το μπλοκάκι μου, ένα από τα πρώτα "Gadgets" που πρόσθεσα, ήταν το "Amber alert".. Όλοι πρέπει να βοηθάμε σε τέτοιες καταστάσεις. Ο καθένας με τον τρόπο του φυσικά. Και η "Διάδωση" είναι απ'τους καλύτερους, νομίζω.

Για το κοριτσάκι αυτό που εξαφανίστηκε, το είδα σήμερα το πρωί στην T.V. Ελπίζω κι εύχομαι να βρεθεί..

Ονοματεπώνυμο: ΧΑΡΑ ΜΑΚΡΟΓΛΟΥ
Ημερομηνία Γέννησης: 21/9/1992
Χρώμα μαλλιών: Ξανθά
Ημερομηνία εξαφάνισης:
4/2/2009
Χρώμα ματιών:Καστανά

Αφίσα εξαφάνισης

Στις 04/02/2009 στις 21:00 το βράδυ, εξαφανίστηκε η ανήλικη Χαρά Μακρόγλου, 16 ετών, από την σχολή στην οποία παρακολουθούσε μαθήματα Kick-Boxing, στην περιοχή του Περάματος. Η Χαρά έχει ξανθά μαλλιά, καστανά μάτια, ύψος 1,68 μ. και ζυγίζει 58 κιλά. Όταν εξαφανίστηκε φορούσε την αθλητική στολή της σχολής, άσπρο παντελόνι, μαύρη μπλούζα και αθλητικά παπούτσια.

"Το Xαμόγελο του παιδιού"

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι πραγματικά εάν σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να βοηθήσει κανείς...

Μία καλημέρα

xaroylita είπε...

@ Odiporos: Καλημέρααα. Κοίταξε να δείς.. Δεν ξέρω αν μπορεί να βοηθήσει κανείς. Εγώ με τον τρόπο μου πάντως νομίζω ότι βοηθάω.. Αν το διαδώσουμε, όλο και περισσότερος κόσμος θα το δεί, θα το ακούσει.. Και θα έχει το νού του. Αν δεί ή αν είδε ήδη κάτι κλπ κλπ. Κάθε προσπάθεια μετράει..

Το καλύτερο θα ήταν να μή γίνονται τέτοια πράγματα. Είναι δυνατόν; Τί έφταιξε αυτό το κοριτσάκι..

Φυσικά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Απλά να έφυγε από το σπίτι. Όπως κάνουν πολλά παιδιά της ηλικίας της. Αλλά μάλλον είναι απίθανο αυτό.

Αλλά ποτέ δε ξέρεις. Τές πα.. Την καλημέρα μου, Odipore.. Φιλιά πολλα.

neni είπε...

Και άλλο κοριτσάκι χάθηκε;Προχθές είχα δει και εγώ στα πρωινά ένα άλλο κορίτσι που ήταν από της Σέρρες νομίζω το οποίο είχε και μια δίδυμη αδερφή.Μα γιατί;
Καλημέρα Χαρά μου.

xaroylita είπε...

@ Neni: Καλημέρα γλυκειά μου.. Κι άλλο κοριτσάκι, δυστυχώς.. Δεν ξέρω τί γίνεται.. Τον τελευταίο καιρό πολλά περιστατικά.. Να σου πώ κάτι.. Δεν ξέρω στα μέρη σου τί γίνεται, αλλά εδώ στην Αθήνα, ή τουλάχιστον στην Περιοχή που μένω εγώ, βλέπω κάθε βράδυ γυρνώντας σπίτι, μικρά παιδάκια μόνα τους να περπατάνε στο δρόμο.. Και δεν είναι το πολύ 10-11 χρόνων. Μα είναι δυνατόν. Πού το αφήνεις κυρά μου το παιδί σου.. Τις προάλλες σχόλαγα από την δουλειά και μου πετάχτηκε μες το δρόμο ένα πιτσιρίκι που κράταγε ψωμί. Είχε πάει να πάρει ψωμί η ψυχή μου. Κι εγώ μες τα μάξι κοντεψα να πάθω εγκεφαλικό.. Έλα και γινόταν το κακό.. Τί θα έκανα μου λές; Στέλνει το παιδί η άλλη να πάρει ψωμί απο το φούρνο..

Άσχετο με την εξαφάνιση της κοπελίτσας αλλά είναι κι αυτό ένα θέμα που με απασχολεί..

Την Καλημέρα μου..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ .ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ ΒΟΗΘΑΣ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ;ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ;ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.

xaroylita είπε...

@ jk : Την καλησπέρα μου, jk..Ναι τί γίνεται ρε παιδιά. Κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι από το πρωί.. αλλά δεν βρίσκω απάντηση. Είναι πολύ περίεργα τον τελευταίο καιρό τα πράγματα..

Τα λέμε φιλαρακι.. Καλό Σ/Κ

*Κορίνα* είπε...

Καλά κάνεις και βοηθάς... Ίσως κάτι να γίνει, και να την έχει δεί κάποιος.
Κάποιες φορές μπαίνω στη θέση των παιδιών που χάνονατι, και πραγματικά δεν μ'αρέσει καθόλου το αίσθημα να είσαι μακρυά από τους ανθρώπους σου...
Μάκια πολλά και καλό σκ!!

xrysaki.com είπε...

MΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΣΟΦΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΓΚ...ΣΠΟΥΔΑΙΟ....ΒΟΗΘΑΣ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ....ΚΑΛΟ Σ-Κ

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνεις .. είναι πολύ σημαντικό. Άσε που μου θύμισες ότι πρέπει εμείς οι γονείς να προσέχουμε πολύ τα παιδιά μας. Φιλιά και καλό Σ/Κ.

neni είπε...

Γλυκιά μου,δεν ξέρω γιατί,ποιος φταίει και ποιος όχι αλλά έχεις δίκαιο.Όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό βέβαια αλλά και εδώ στην επαρχία ολοένα και περισσότερα παιδιά κυκλοφορούν μόνα τους στους δρόμους τα βράδια και όπως λες είναι πολύ μικρά.
Δυστυχώς,από τότε που εμείς ήμασταν μικρές έχουν αλλάξει πολύ τα παιδιά της εφηβείας και όλα προς το χειρότερο.Ίσως επειδή αυτά τα παιδιά,δεν χαίρονται την ηλικία τους και την καθημερινότητα που χαιρόμασταν εμείς τότε..ίσως επειδή η ίδια η ζωή έχει αλλάξει.
Καλό σ-κ.

xaroylita είπε...

@ Spider

@ Xrisaki

@ Metalagmenos

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια.. Μακάρι να το κάναμε περισσότεροι αυτό.. Σας ευχαριστώ που περνάτε.. Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

xaroylita είπε...

@ Neni: Η ζωή αλλάξε κούκλα μου. Και αντί να την οδηγούμε προς το καλύτερο, την καταστρέφουμε. Εμείς μόνοι μας. Με τα χεράκια μας, βγάζουμε τα ματάκια μας. Να προσέχεις και να περνάς καλά.

eirini είπε...

Αυτό το σύστημα έχει βοηθήσει πολλές φορές να βρεθούν χαμένα παιδιά.
Πολύ καλή προσπάθεια και μπράβο σου Χαρουλίτα που το έκανες ανάρτηση!
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

xaroylita είπε...

@ Eirini: Σε ευχαριστώ κούκλα. Πάντα το κάνω έτσι κι αλλιώς.. Και θα συνεχίσω. Φιλιά και για σένα και καλό Σ/Κ..