17/10/08

Δώδεκα η ώρα!!! Σκέφτηκα να ασχοληθώ λίγο με το μπλοκάκι μου, αλλά δεν έχω έμπνευση. Έβαλα μια μπυρίτσα να πιώ. Έτσι για παρεούλα. Να γράψω κανένα ποιηματάκι, να ακούσω λίγη μουσικούλα.. Κάτι έπαθε το ραδιάκι και δεν παίζει. Δεν ξέρω. Όλα φαίνονται σαν να μου πηγαίνουν κόντρα!!!

Κάνει λίγο κρύο σήμερα!!! Μου ήρθε στο μυαλό, βαρύς χειμώνας. Χιονισμένα τοπία, εκδρομή στο βουνό και αυτή η όμορφη μυρωδιά απο τα ξύλα που καίνε στο τζάκι. Είναι πολύ νωρίς ακόμα όμως. Έτσι δεν είναι;;;



Θέλω πολύ να έρθει εκείνη η μέρα, που θα κοιτάξω έξω απ'το παράθυρο και θα είναι όλα τόσο άσπρα. Δεν ξέρω για σας, αλλά θεωρώ ότι το χιόνι κρύβει μαγεία μέσα του... Μάλλον έχω γίνει πολύ ρομαντική τελευταία...


Τί σας λέω βραδιάτικα ε!!!Ανυπομονώ... Τζάκι, παρεούλα , κρασάκι ή ότι αγαπάτε και κουβεντούλα μέχρι το ξημέρωμα. Να σας αφήσω, γιατί έτσι όπως το πάω, θα ανάψω το τζάκι σε λίγο. Φιλάκια πολλά και μιά όμορφη νύχτα!!!

5 σχόλια:

faraona είπε...

Ειναι λιγο νωρις ακομη αλλα ολα αυτα που γραφεις ειναι τοσο ρομαντικα που φτιαχνουν την διαθεση.
καλως σε βρισκω
καλο ξημερωμα

Aνεμος είπε...

συμφωνώ γαυρουλίτσα κτύβει μαγεία και όμορφο τραγούδι καληνύχτα

xaroylita είπε...

@Faraona: Kαλώς σε βρήκα κι εγώ!! Να'σαι καλά...

Anemako mou!!! Πού τα βρίσκεις, ρε παιδί.. Γαυρουλίτσα... Μ'αρέσει πολύ.. Μάκια.

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

καλή παρέα,τζάκι,λουκάνικα και μετά βόλτες στη φύση. That's my idea for winter!

xaroylita είπε...

@Eίναι μοναδική αίσθηση...όλο αυτό.. Φιλιά κούκλα..