4/12/09

Μη με ρωτάς..........

Μη με ρωτάς τι΄ναι αυτό που με κάνει να σ΄αγαπώ
μη με ρωτάς δεν υπάρχουνε λόγια για να σου πω
κι αν δεν πιστεύεις κοίτα μέσα μου βαθιά
αυτή η αγάπη και τα όρια ξεπερνά
Μη με ρωτάς το ταξίδι αντέχεις αν μπορείς
μη με ρωτάς ό,τι ψάχνεις στα μάτια μου θα δεις
κι αν δε σου φτάνει ρώτησέ τη την καρδιά
ποιος είναι ο λόγος που την κάνει να χτυπά

Σε θέλω και τρελαίνομαι χωρίς εσένα σκέφτομαι
πως η ζωή μου δεν υπάρχει
μόνο εσένα θέλω να΄χει
όλη η ζωή μου είσαι εσύ μονάχα εσύ
Σε θέλω και τρελαίνομαι πεθαίνω κι ανασταίνομαι
και θα σου πω και την ουσία
αυτό που έχει σημασία
είναι η αγάπη που δεν τέλειωσε ποτέ

Μη με ρωτάς που θα πάμε αν τελειώσει αυτή η ζωή
μη με ρωτάς αγκαλιά θα μας βρει αυτή η στιγμή
κι αν θα γυρίσουμε ξανά στον κόσμο αυτό
θα΄χω για σένα δυο ζωές να σ΄αγαπώ

5 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ποιος θα είχε δύναμη να κάνει ερωτήσεις όταν η μελωδική φωνή του Πάριου ηχεί στα αυτιά !!


Καλώς ήρθες ξανά Χαρά μας

MOLEMOU είπε...

POTE ME TO KALO TA DAXTILIDIA BRE,....DE SE ROTO APLOS APANTISI PERIMENO XAXA.KALHMEROUDIA.

xaroylita είπε...

Σταλαγματιά μου, δεν έχω δύναμη να απαντήσω, δεν έχω λόγο για να μιλήσω.. Μόνο ακούω και κλαίω.. Φιλί γλυκειά μου.

xaroylita είπε...

Τί να τα κάνεις τα δαχτυλίδια... Έχεις τα πάντα και με μια ανοησία χωρίς εξήγηση τα χάνεις όλα... Ένα τίποτα........ Καλή σου μέρα Molemou..

Aνεμος είπε...

Ας είναι ελπιδοφόρο το 2010 για όλη την ανθρωπότητα.

Καλή χρονιά
……... / | \ .......♥♫ 2010 & ♫*♥
……..... *•♥•* ...... ♠♫ a Happy New Year ♫♦♫*
……... *♥♫♦♫♥* ......
….... *♥•º♦•♫º♥* .....
..... *♥☺♥•♥☺♫♥* .....
.... *♥•♫♥☺º♠☺#♥* .....
... *♥♫♥º♫♥♦♥♫♥♫♦* .....
.. *♥♦♥☺♥♫♥♫♥☺♦º♥* ...