23/9/09

Χαιρετίζω όλους και όλες..

Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να γράψω.. Απλά πέρασα να σας δώ...

Ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα σας και τις καλημέρες σας...
Τί κάνετε. Πώς περνάτε... Χειμώνιασε απότομα, έτσι! Και πού να μπεί ο Οκτώβρης.. Κουβερτούλα απο τώρα. Για σκέψου.. Πιό βόρεια τί να γίνεται άραγες... Θα χιονίσει σύντομα έτσι πως τα πάει ο καιρός..

Εντάξει είμαι λίγο υπερβολική.. Λίγο όμως..

Πείτε μου τα νέα σας.. Εγώ δεν έχω κάτι ιδιαίτερο. Όπως τα ξέρετε.. Άντε, περιμένω να δώ τις φατσούλες σας...

Μου λείπετε. Φιλιά πολλά σε όλους.

16 σχόλια:

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΑ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΧΙΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΞΗ

jacki είπε...

Εδώ στα βόρεια κάνει πολύ κρύο..
Δύο χοντρές κουβέρτες και κρύωσα..
Καλά έλεγα εγώ να βάλω πάπλωμα.
Να είσαι καλά.. και να προσέχεις..
Εμάς μας λείπεις.
Φιλιά σου πολλά.

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

γεια σου Χαρούλα του χιονιά!

next_day είπε...

Καλημέρα καλή μου!
Όλα τα ίδια και απο ε΄δω!
Ελπίζω να είσαι καλά!
Σε φιλώ γλυκά!

ZouZouna είπε...

Kαλημερούδια Χαρωπή Χαρά!
Εφτιαξα σούπα, πάρε κουτάλι κι έλα να φας
Τα φιλιά μου, κερασένια και ζεστά!

Dreamy Cloud είπε...

Καλησπέρα!! Μπήκαμε στο χειμώνα, σε λίγο θα φοράμε και τα μακρυμάνικα και μετά το χιόνι δεν αργεί πολύ!! Φιλάκια πολλά, καλά να περνάς!!!

Tzeve είπε...

για πάμε...να ανεβαίνουμε...

neni είπε...

Eγώ αρνούμαι να πω καλό χειμώνα από τώρα!
Αλλά την κουβερτούλα μου δεν την αποχωρίζομαι.
Καλησπέρα γλυκιά ή καλό ξημέρωμα;;
Σε φιλώ.

OI.METHISTANES είπε...

KALIMERA .....FILAKIA ..KAI AGKALITSES KALO MOY..NA PERNAS KALA...

xaroylita είπε...

Την καλημέρα μου σε όλους σας. Τελικά δεν ήμουν υπερβολική. Και το κρύο του το κάνει και την κουβερτούλα του τι θέλει. Κι εγώ αρνούμε να πώ καλό χειμώνα αλλά τί να κάνουμε. Ο καιρός περνάει γρήγορα. Φιλάκια πολλά πολλά σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά.

mahler76 είπε...

καλημέρα καλημέρααα
Εμένα γιατί μου αρέσει τόσο αυτός ο καιρός?
Καλά είμαστε πάντως τα μπλογκόπαιδα. Εσύ?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ.ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ .ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.

Τρελός του Χωριού είπε...

Χαρά μου ,αν τα νέα σου είναι όπως τα ξέρουμε ,τότε υπάρχει πρόβλημα , διότι δεν ξέρουμε τίποτε απολύτως
:)))))))

fotini είπε...

καλησπερα κοριτσακι!
χανομαστε μα δεν ξεχνιομαστε!

να χεις εναν ομορφο χειμωνα
τοσο ομορφο
που να μην σ αγγιξουν τα κρύα του!!!
σε φιλω
καλο βράδυ

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Γεια σου xaroylita μου!! Μετά από τόσες διακοπές εδώ είμαι πάλι εδώ να τα λέμε και πέρασα να δω τι κάνεις. Έχεις δίκιο, χειμώνιασε! Κι εδω στα βόρεια που λες, αύριο λένε χιόνια!

Πώς είσαι; Πώς περνάς;

MOLEMOU είπε...

ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΜΦΆΝΙΣΉ ΣΟΎ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΟΚΤΏΒΡΙΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ,ΧΑ ΧΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΑΣ ΕΜΑΣ ΕΔΩ .