31/12/08

Καλή Χρονιά!

Κάθε χρόνος που φεύγει, μιά ιστορία. Ένα βιβλίο που διαβάσαμε και το αφήσαμε.. να μένει ξεχασμένο,να ξεθωριάζει, πάνω σε κάποιο ράφι..

Να μας θυμίζει όλα αυτά που ζήσαμε... Καλά ή κακά. Δεν έχει σημασία.. Αρκεί να μην ξεχνάμε και να μήν κάνουμε πάλι τα ίδια λάθη!


Καλή Χρονιά, θέλω να ευχηθώ, σε όλους τους φίλους bloggers που μου κρατήσανε συντροφιά όλο αυτό το καιρό αλλά και σε όλο τον κόσμο!!!

Πολλές ευχές μέσα από την καρδιά μου.. Όλες οι σκέψεις και οι επιθυμίες σας, να γίνουν πραγματικότητα..

Εύχομαι το νέο έτος "2009" να φέρει ειρήνη σε όλο τον κόσμο, υγεία και ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον.

Χαρουλίτα!!!


17 σχόλια:

molemou είπε...

ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΦΙΛΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ 2009 ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα με ρεμπέτικη διάθεση.

Καλή Χρονιά Χαρά μου

Υγεία πάνω από όλα και όλα τα άλλα να ρθουν όπως τα ονειρεύεσαι και τα ποθείς...

Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

πολυ ρεμπετικο αποψε!!!!γουσταρω βρε!!χαχα!!

ετσι κεφατη να σε βρει το 2009!!!!

✿ margarita είπε...

Ευχομαι ότι και εσύ..:)

Kαλή χρονιά Χαρουλιτάκι ότι επιθυμείς να βρισκεται μεσα στο 2009!

Φιλιά

neni είπε...

Καλή χρονιά!
Φιλιά πολλά!!

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Xαχαχαχα! Πολύ καλό το τραγούδι Χαρουλίτα! ;))
Xρόνια πολλά, καλή χρονιά να έχουμε και να τα λέμε εδώ στα blogs!
Φιλάκια!

Τρελός του Χωριού είπε...

Χρονιά όμορφη ,γεμάτη ευτυχισμένες στιγμές να έχεις
;)))))

nellinezi είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑΚΙ!!! ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!

ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ!!!

jacki είπε...

Καλή χρονιά καλή μου.. Ξέρεις πόσο χαρούμενη με έκανες χθες; Σε ευχαριστώ. Ήταν το καλύτερο δώρο.. Να μου τον φιλάτε τον μπόμπιρά μου.
Καλή χρονιά..

mahler76 είπε...

καλή χρονιά, ευτυχισμένο το 2009.

hackaday είπε...

Καλή χρονιά. Όλα σου τα όνειρα να πραγματοποιηθούνε σύντομα.

gatti είπε...

Καλή Χρονιά, Xaroylita μου!

Να είσαι γερή, δυνατή και να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σου το 2009!

Πολλά φιλιά!

:****

Μικρός ήρωας είπε...

Καλή χρονιά Χαρουλίτα!!Εύχομαι να πετάς σε 2009 σύννεφα..:)

Unknown είπε...

Καλή Χρονιά ,Χαρουλίτα,ευχομαι υγεία,και τα χρόνια που εχεις μπροστά σου ,γεμάτα.

Nobilis είπε...

Καλή Χρονιά, Xaroylita!
σε σένα και σε όλους τους φίλους που σχολιάζουν εδώ στο blog σου :-)

Να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΕ 2009 ΕΥΧΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Με λίγη καθυστέρηση ήρθα για να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά και να σε ευχαριστήσω που επισκεπτόσουν τον κήπο μου. Να είμαστε καλά και να τα λέμε και φέτος.