25/9/08

Xaroylita...

Γειά σας, φιλαράκια..Ήθελα να γράψω λίγα λόγια για μένα. Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω απο το ξεκίνημα αυτού του ημερολογίου αλλά το αμέλλησα..
Με λένε Χαρά. Όπως φαίνεται και στον τίτλο.. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα.. "Εδώ έζησα τα παιδικά μου χρόνια, εδώ σπούδασα κι εδώ εξακολουθώ να μένω και να εργάζομαι".

Μου αρέσει πολύ η Αθήνα.. Δε νομίζω να μπορούσα να ζήσω κάπου αλλού. Κάθε μέρα ανακαλύπτεις ένα διαφορετικό μέρος. Είναι τόσο μεγάλη και σινάμα τόσο μικρή. Όλα είναι δίπλα και όλα μακριά.

Είμαι πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος γενικότερα. Παρεξηγούμαι εύκολα απ' τους γύρω μου λόγο του αυθορμητισμού μου. Ανοίγομαι και εμπιστεύομαι εύκολα τους άλλους και δεν μου έχει βγεί σε καλό. Αλλά έτσι είμαι. Τώρα θ'αλλάξω;

Σημασία για μένα έχει να είμαι ο εαυτός μου. Μου αρέσουν τα ταξίδια, η καλή μουσική, η παρεούλα και ότι με κάνει να περνάω καλά και να χαμογελάω. Για διάβασμα ούτε λόγος.. Γράφω ποιήματα όταν δεν είμαι καλά.. Εμπνέομαι απ' την μελαγχολία!!!
Το όνειρο της ζωής μου ήταν να γίνω χορεύτρια.. αλλά δεν τα κατάφερα..

Θέλωντας να εκφράσω συναισθήματα, σκέψεις και πολλά άλλα, έφτοιαξα αυτό εδώ το ημερολόγιο. Ευχαριστώ όλους τους φίλους ή μή, που βολτάρουν εδώ και αφήνουν τα σχολιάκια τους. Να είστε πάντα καλά και να χαμογελάτε.

5 σχόλια:

Mikros Boudas είπε...

Κάθε αλήθεια αλλάζει μέσα από τα μάτια του καθενός. Και το ημερολόγιο είναι η δική μας αλήθεια, είναι τα μάτια της ψυχής μας......

gregory είπε...

γεια σου χαρα...πολυ ευαισθητη σε
βλεπω...να εισαι καλα...ελπιζω να τα λεμε...

jacki είπε...

Πολύ χαίρομαι που σε γνώρισα Χαρούλα μου καλή. Είσαι ένα παιδί. Αλήθεια παιδί που βλέπει αγάπη παντού και δεν έμαθε να φυλάγεται...Έτσι είμαστε οι αυθόρμητοι.
Φιλί μεγάλο για καληνύχτα.
:)))
Καλή μου Χαρούλα.

Aνεμος είπε...

σε αγαπάμε βρέ χαζό ......να δείς πόσους φίλους έχεις ..δεν τους φαντάζεσαι

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Δεν θέλω να στο χαλάσω 'ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΡΑ' αλλά τελικά θα στο χαλάσω...χαχαχαχαχα.....η Αθήνα είναι ζούγκλα ! Με το που έφυγα από εκεί , βρήκα μια αρμονία στην ζωή ! Και να είσαι αυθόρμητη πάντα ! Μην αλλάξεις ποτέ !