22/9/08

O Γάτος μας...

Το όνομα του "Denis"..

Eίναι ένας ανθρωπάκος. Σε κοιτάει στα μάτια και σου μιλάει. Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό, ή αν εσείς το έχετε διαπιστώσει στα δικά σας κατοικίδια.. Είναι πολύ ωράια συντροφιά τα ζώα. Αρκεί να τα αγαπάς. Και να τους δείχνει σεβασμό. Έτσι σε σέβονται κι εκείνα, με το δικό τους τρόπο φυσικά.

Οι γάτες είναι πολύ περίεργα ζώα. Θέλουν χάδια μόνο όταν γουστάρουν εκείνες, παιχνίδια μόνο όταν έχουν όρεξη.. Σε διαφορετική περίπτωση είναι απόμακρες.

Ο γατούλης της φωτό είναι λίγο διαφορετικός. Εκτός του ότι παίζει όλη την ώρα,θέλει χάδια συνέχεια και αν δεν του δώσεις σημασία κάτι θα κάνει για να σου τραβήξει την προσοχή..Αγαπημένο του γλύκισμα: Τα άνθη ενός λουλουδιού που έχουμε στο μπαλκόνι.

Έχετε ζωάκι; Αν ναι περιμένω τα σχόλια σας. Αν όχι, σκεφτείται το.

5 σχόλια:

Aνεμος είπε...

ΓΛΥΚΑς ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

nina είπε...

Κάποτε είχα έναν. Ήταν όπως λες εξαιρετικά υπάκουος, παιχνιδιάρης και τρυφερός μόνο όμως όταν εκείνος ήθελε. Πανέξυπνο γατί. Ήταν ό,τι αγαπούσα περισσότερο στη ζωή μου ακριβώς την περίοδο που πέθανε. Απο τότε δεν θέλω άλλο ζωακι, δεν αντέχω να ξαναζήσω εκείνο τον πόνο και τώρα που τον θυμιθηκα, αν θες το πιστεύεις, δάκρυσα.
Καλημέρα και χάρηκα που σε βρήκα

gregory είπε...

ναι εχω ενα σκυλο..μποιντερ...ρινο ακουη..την γατα δεν την βλεπω δικη μου...αλλα γενικα του σπιτιου ζωακι...

Aνεμος είπε...

xar;a άσχετο αλλά δεν ξέρω αν είδες σε έχω στο μπλόγκ μου ώς καλό κορίτσι αλλά γαυρίνα......ωχχχ

mahler76 είπε...

Άχου γλύκας είναι!!!