20/4/09

Χρόνια Πολλά......

Χριστός Ανέστη....

Επιστροφή στα πάτρια εδάφη.... Όχι καλέ.. Δεν την έκανα για χωριουδάκι.. Έμεινα Αθήνα και ομολογώ ότι ήταν υπέροχη..

Επιστροφή στον τόπο μου, εννοούσα... Σε εσάς εδώ...

Πολύ μου λείπετε...

Πως περάσατε αυτές τις μερες; Ο καιρός ήταν καταπληκτικός πάντως. Βόλτες, βόλτες, βόλτες.. φαντάζομαι.. Εγώ σπιτάκι, οικογενειακά.. Κάτι απο τα παλιά για να μην ξεχνιόμαστε... Έχω πολλά χρόνια να κάνω Πάσχα με τα αδέρφια και την μαμά μου.. Το μόνο που δεν σουβλήσαμε.. Του φούρνου φέτος το αρνάκι..

Τα νέας σας πείτε μου. Έχω μέρες να έρθω και προσπαθώ να βάλω τάξη. Σας έχω και πολλούς και σας έχω παραμελήσει.. Δεν θέλω να αφήσω κανέναν που να μην επισκεφτώ έστω κι αν δεν αφήσω σχολιάκη....

Φιλιά πολλά σε όλους. Να περνάτε καλά...

30 σχόλια:

ΑΝΝΑ είπε...

Άντε ντε που είσαι τόσο καιρό????? Απουσίες πολλές πολλές πολλές....

Χριστός Ανέστη καταρχάς, πέρασες καλά? Έφαγες του σκασμού? Ξεκουράστηκες???? Εμείς εδώ όπως τα ξέρεις μικρή....

Άντε Welcome back....

φιλιάααααααααααα

Unknown είπε...

xaρουλίτα χάρηκα που είσαι καλά...
χρόνια πολλά.....η αθήνα τις γιορτές που φεύγουν αρκετοί είναι μιά όαση...από αυριο να δούμε πάλι....εσύ όλα καλά.....?

an-upomoni είπε...

Αληθώς Ανέστη! Χαίρομαι που πέρασες καλά! Εγω είχα φύγει κ γύρισα σήμερα κ πραγματικά η Αθήνα ήταν άδεια... Φιλιά!!

♥ Palirroia ♥ είπε...

Καλησπέρα, Αληθώς Ανέστη, χρόνια πολλά και καλά xaroylita:)

xaroylita είπε...

@ Boubou μου. Απουσίες πολλές το ξέρω αλλά δεν γινόταν αλλιώς. Τί να κάνω .....

Καλά πέρασα. Ναι όντως η Αθήνα άδεια εντελώς. Φιλιάααααααααααα πολλά γλυκειά μου

xaroylita είπε...

@ Homemade καλέ μου μιά όαση όντως. Κι εγώ χάρηκα που σε είδα.

Μια χαρά όλα εγώ. Δυσκολεύομαι λίγο με την νέα δουλειά. Πολλές ώρες λίγα χρήματα αλλά ψάχνομαι διαρκώς.

Θα μιλήσουμε σύντομα. Φιλιά πολλά

xaroylita είπε...

@ Ανυπόμονη κοπελιά γειά σου και σένα. Φιλάκια πολλά πολλά

xaroylita είπε...

@ Palloiria καλησπέρα κι απο μένα. Χρόνια πολλά. Ελπίζω να είσαι καλά. Φιλί κι αγκαλιά

lena_zip είπε...

Τα διάβασες ήδη τα νέα μου. Έμεινα κι εγώ στην Αθήνα. Μια βόλτα Κυριακή απόγευμα με έπεισε ότι η Αθήνα τελικά άδειασε. Με τη δουλειά τι γίνεται;

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

βρε καλώς τη!
να σαι καλά! χρόνια πολλά.

Σπύρος είπε...

xρονια πολλα χριστος ανεστη αληθως ο κυριος να εισαι καλα με υγεια και αγαπη στην ζωη σου

jacki είπε...

Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου.. Εμείς μαθαίνουμε τα νεάκια σου..
Να είσαι καλά πάντα.

Σταλαγματιά είπε...

Ήρθες και δεν πήρα είδηση πως έγινε αυτό; : ((
Χαίρομαι που γύρισες!!!
Χρόνια πολλά Χαρά μου
Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία πάλι!
Φιλί μεγάλο για καλωσόρισμα !

gatti είπε...

Kαλή Ανάσταση, Χαρούλα μου!

Χρόνια Πολλά! Ο,τι επιθυμείς να το κατακτήσεις!

Καλώς επέστρεψες! Φιλιά! :)))

Maria Tzirita είπε...

Γλυκιά μου Χαρουλίτα, χρόνια πολλά και καλά κουκλίτσα μου, δεν έχει σημασία που πήγες, αρκεί που πέρασες καλά! Να μου είσαι καλά και να χαμογελάς και του χρόνου με υγεία! Φιλάκια!

Skouliki είπε...

χρονια πολλα σου ευχομαι
καλημερα

kisssssss

Γιώργος Τ. είπε...

Χρόνια πολλά! Χριστός ανέστη! Χαίρομαι που πέρασες καλά! Όντως, η Αθήνα κάτι τέτοιες μέρες είναι απολαυστική και ο καιρός βοήθησε πολύ σε αυτό!

korinoskilo είπε...

χρονια πολλα μικρη
γουελκαμ μπακ :))

Dreamy Cloud είπε...

Χρόνια πολλά, καλώς την!! Τέτοιες μέρες είναι για να μας χορταίνει η οικογένεια! Να είσαι καλά και να μαθαίνουμε συχνά τα νέα σου.. Φιλάκια!!

✿ margarita είπε...

Xρόνια πολλά Χαρουλιτάκι..όμορφα και οικογενειακά κι εγω κοριτσάκι :)

Xρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!!

Μάκια**

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήρθες! Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!Να περνάς πιο σύχνα να μαθαίνουμε νέα σου! Σε φιλώ!

musicgarden είπε...

Χρόνια πολλά!Πάντα να περνάς όμορφα.
Τελικά για εμάς που μένουμε στην Αθήνα είναι πολύ καλύτερα.Λίγος κόσμος,απολαμβάνεις στιγμές που δεν μπορείς να βρεις στην καθημερινότητα,μπορείς να πας βόλτα παντού σε ελάχιστο χρόνο.

seniorita είπε...

χρόνια πολλά!παραδοσιακό οικογενειακό πάσχα!!τέλεια!
εγώ φέτος ξέφυγα λίγο για αλλαγή!!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΞΑΝΑ !
ΕΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ 'ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΡΑ' !
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΑΡΑ !
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ.........
ΦΙΛΙΑ

SummerDream είπε...

Χρόνια πολλά μικρή! Μπορεί να χάθηκες, αλλά πέρασες όμορφα. Αυτό έχει σημασία. Οι γιορτές πρέπει να περνάνε με τους δικούς μας ανθρώπους κι όχι με τον υπολογιστή παραμάσχαλα. Κι ένα μικρό διάλειμμα καλό κάνει!

Φιλιά!

mahler76 είπε...

καλή χώνεψη χαχαχαχα.
Φιλια πολλάααα

Orsalia είπε...

Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη!!!
Να σαι πάντα καλά!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Χαρουλήτα μου.....
Καλημέρα γλυκιά μου....
Φιλιά πολλά

Stepas είπε...

Καλώς μας επέστρεψες xaroylita! Να’σαι πάντα καλά!