8/3/09

Βόλτες...

Ξημέρωσε Κυριακή... Επιτέλους, θα κοιμόμουν μέχρι αργά...

Χτυπάει το τηλέφωνο....

Παρακαλώ...
Έλα,ρε.. Τί έγινε. Ακόμη κοιμάσαι; (η φίλη μου)
Ναι, ρε κοπελιά.. απαντώ
Έλα, σήκω.. Σε μιά ώρα θα περάσουμε να σε πάρουμε...
Και που θα με πάτε, κορίτσι μου, καλό;
Πάμε, Βυτίνα...
Χιόνι;;; Έχει ή ......!
Τρελό.. Έλα, σε μια ώρα θα είμαστε σπίτι σου..
Οκ. Περιμένω.
Φιλιά!!!
Φιλιά....

1) Σιγά μην έχει χιόνι.. Καμιά μπόρα μόνο. Κοίτα μαυρίλα εκεί!!!!


2) Τρελό χιόνι... Απίστευτο...


3) Αλλά δε το κόβω να κάνουμε σκί.. Δεν έχω κάνει και μαθήματα..
Μη ξεφτιλιστούμε!!!



4) Πάμε καλύτερα καμιά βόλτα με το αμάξι και γυρνάμε μετά για καφέ...


5) Μήπως να πέρναμε μαζί μας και αυτό το πανέμορφο σκυλάκι!!!!!!


Τέλεια ήταν... Να το ξανακάνουμε..

Καλό βράδυ..

16 σχόλια:

Tzeve είπε...

σε ζηλεύω γιατί εδώ από Αθήνα μεριά...no snow...today

avraoneirou είπε...

Έχω πάει στη Βυτίνα και είναι πανέμορφα!!
είσαι πολύ τυχερή...κι εγώ θέλω εκδρομούλα!!!

φιλάκια!!

neni είπε...

Οι εκδρομούλες με καλή παρέα είναι πάντα όμορφες.Να περνάς καλα κοριτσάκι και να μην ξεχνάς να χαμογελάς.
Σε φιλώ.

SummerDream είπε...

Πέρασες όμορφα βλέπω! Μπράβο! Να σου πω, περί του σκι! Αν δεν μάθεις να τρως τούμπες και να το χαίρεσαι κιόλας, σκι δεν μαθαίνεις!

Καλημέρα και καλή βδομάδα με χαμόγελα!

jacki είπε...

Χαίρομαι κοριτσάκι που περάσετε όμορφα.. Να αποδράς που και που.
Σε φιλώ.

an-upomoni είπε...

Καλημέρα!! Πρεπει να πέρασες όμορφα!! Μ αρέσουν πολυ οι εκδρομούλες.

next_day είπε...

θέλω κι εγω βολτούλα..προς το παρόν περιμένω τον καλό μου για ένα υπέροχο σκ...

xaroylita είπε...

@ Λασπολόγος: Για αυτό έφυγα κι εγώ σήμερα απο Αθήνα.. Νο χιόνι.. Όπότε πήγα και το βρήκα. Φιλιά


@ Αύρα Ονείρου: Τί πανέμορφο όνομα..

Γεμάτο όνειρα.. Καλώς ήρθες στο ημερολόγιο μου..

Ήταν καταπληκτικά. Πρώτη φορά εγώ..

Καλησπέρα.



@ Νενι: Τις χρειαζόμαστε όλοι... Χαμογελάω μαργαριταρένια μου!!!!

Φιλί και για σένα..

xaroylita είπε...

@ summer dream: Toύμπες;;; Μακριά απο μένα κι ας μη μάθω ποτέ σκι...

Τους έβλεπα και με έπιανε η καρδιά μου..

Φιλάκια.



@ Jacki: Αχ καλό μου....Αποδράω...

:))))) Δεν κάνω και τίποτα άλλο. Για να ξεχνιέμαι. Φιλί τεράστιο κι αγκαλιά και χαμόγελο....




@ Αn-upomoni: Πέρασα, πέρασα.. Δεν είχα χώρο για άλλες φωτό. Αλλιώς θα έφτανε μέχρι το πάτωμα η ανάρτηση.

Τέλεια ήταν.. Αυτό το κρύο σε αναζωογονεί.. Φιλιά..

xaroylita είπε...

@ Νext_day: Eίναι ωραίο να περιμένεις να έρθουν ωραία πράγματα..

Και μαζεμένα.. Και τον καλό της καρδιάς σου και weekend μαζί.

Εύχομαι να περάσετε τέλεια.

Φιλάκια γλυκειά μου και να χαμογελάς...

*Κορίνα* είπε...

Αχ τι τέλεια...
Φέτος δεν είδα καθόλου χιόνι...

Unknown είπε...

περάσαμε καλααααααά....
παντα τέτοια

ΑΝΝΑ είπε...

Καλησπέρα. Το πόσο σε ζηλεύω δεν λέγεται. Να περνάτε πάντα όμορφα...

Φιλιά... (Α! και στείλε μου λίγο χίονι σε ταπεράκι μπας και δω λίγο φέτος)

xaroylita είπε...

@ Boubou: Kalημέρα κοριτσάκι και σε σένα.. Ζηλεύεις εεεε. Την επόμενη φορά θα σε πάρω μαζί...

Φιλιά.

Σταλαγματιά είπε...

Δηλαδή θα βρούμε ακόμη χιόνι στα βουνά;
Γιατί φέτος δεν αξιωθήκαμε να πάμε καθόλου.
Προλαβαίνουμε οπότε .
Καλά ο σκύλος τι εκανε μέσα στα χιόνια;
Σκι;
Απίστευτος είναι.
Ζήλεψα κι εγώ τώρα, θέλω να πάω για σκι : )))
Που δεν ξέρω αλλά θα θυσιάσω κανένα χέρι, να είναι και το δεξί μήπως γλυτώσουμε καμιά δουλειά : )))

Να το ξανα κάνεις και να μας δείξεις και νέες φωτογραφίες.
Καλό μεσημέρι

xaroylita είπε...

@ Anastasia: Eννοείται... Δεν το συζητώ αυτό..

Να πάς, να πάς..

Ο σκύλος ήταν του χιονοδρομικού μάλλον.. Απίστευτος...

Αν ξαναπάω ευχαρίστως.. Η μηχανή με ακολουθεί πάντα στις αποδράσεις...

Φιλιά και σε ευχαριστώ..