26/1/09

Τραγούδια της καρδιάς...

Είπα να'ρθω εδώ, να ξεχαστώ λιγάκι.. Και τί να δώ. Δύο ακόμα τραγούδια, προστέθηκαν στο ραδιάκι μου.. Το οποίο είναι δανεικό όπως έχω πεί..

Αυτά τα δύο συγκεκριμένα τραγούδια με "τσακίζουν" κάθε φορά που τα ακούω.. Δεν έχω κάτι άλλο να πώ! Παρακάτω οι στίχοι:

1. Υστερόγραφο

Εκεί στην πλώρη μάτια μου χαράζει
μα εδώ στην πρύμνη πέφτει σκοτεινιά
Πως γίνεται η φωτιά θα με ρωτήσεις
μα εγώ δε έχω άλλες απαντήσεις

Εσύ γεννιέσαι κάθε μέρα
και περπατάς μες στον αέρα,
εσύ πετάς μες στα όνειρα σου
και δε ακούς- και δε ακούς τα βήματα σου...

Πάνω στο χέρι μου χωράς να περπατήσεις
κι εγώ στα δυο τα μάτια σου χωρώ
Το ξέρω, μ' αγαπάς θα μ' απαντήσεις
μα εγώ δεν έχω άλλες ερωτήσεις

Στίχοι: Δημήτρης Μητσοτάκης
Μουσική: Δημήτρης Μητσοτάκης
Πρώτη εκτέλεση: Μάρθα Φριντζήλα

***************************

2. Μιλώ για σένα

Μιλώ με τα ψηλά τ'απάτητα βουνά
και τους μιλώ για σένα
πως έχεις ομορφιά και φρύδια τοξωτά
σαν πέτρινα γεφύρια

Και μ' απάντησαν:
''Τα γεφύρια χορταριάζουν.
Άμοιρη ψυχή μη ξεγελαστείς''.

Μιλώ με τ'ουρανού τα μαύρα σύννεφα
και τους μιλώ για σένα
πως όταν περπατάς, γλυκά όπου πατάς
η στέρφα γη ανθίζει

Και μ' απάντησαν:
"Η γη ανθίζει εκεί που θέλει.
Άμοιρη ψυχή μη ξεγελαστείς."

Μιλώ με τις πηγές που ζούνε μοναχές
και τους μιλώ για σένα
πως όταν με κοιτάς, σαν λες πως μ'αγαπάς
αγγέλοι φτερουγίζουν

Και μ' απάντησαν:
"Είναι χάρτινοι οι αγγέλοι.
Άμοιρη ψυχή μη ξεγελαστείς."

Στίχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Πρώτη εκτέλεση: Μελίνα Κανά

7 σχόλια:

Skouliki είπε...

oΤαν η μουσικη αγγιζει τα μεσα μας αστα να πανεεεεεεεεεε

Unknown είπε...

νάσαι καλά υπέροχα....
τα τραγούδια λενε πάντα την αλήθεια
πολύ καλή επιλογή σου

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Πανέμορφα και τα δύο. Καλησπέρα! :)

neni είπε...

Δεν θέλω μελαγχολικό το xaroylitaki μας.
Γίνεται;;
Γίνεται.

Φιλί γλυκό και καλημέρα.

neni είπε...

Δεν θέλω μελαγχολικό το xaroylitaki μας.
Γίνεται;;
Γίνεται.

Φιλί γλυκό και καλημέρα.

neni είπε...

Δεν θέλω μελαγχολικό το xaroylitaki μας.
Γίνεται;;
Γίνεται.

Φιλί γλυκό και καλημέρα.

xaroylita είπε...

@ Skouliki: Aυτό που έγραψες αρκεί. Δεν έχω να σχολιάσω τίποτε άλλο.. Φιλί σκουλίκι μου.

@ Homemade: Σε ευχαριστώ πολύ. Η επιλογή όχι δική μου, αλλά αγαπημένη μου μουσική. Ευχαριστώ τους uzuburu-buru γι'αυτό.
Καλή σου μέρα.

@ Neni: Νενάκι μου,γλυκό γίνεται.. Το εμπέδωσα..:))))))Το πήρα το φιλί σου.. Καλημέρα και για σένα.